ויראלי

כוכב האח הגדול במתקפה מטורפת: "מדינת ישראל ז"ל 1948-2023"

קאזם חליליה בסטורי חסר תקדים: "פשוט בושה! חושבים שיש להם בעלות על המדינה ועל החוקים. משנים ומתקנים חוקים איך שעולה על רוחם אין דין ואין דיין. מדינת ישראל מדממת…  חברה שלא יכניסו לכם שטויות לראש – זאת לא רפורמה – זו מהפכה שלטונית שתיקח אותנו לתהום", מי עוד הצטרף אליו?
מערכת ice | 
קאזם חליליה האח הגדול (צילום פייסבוק)
הפגנה בסדר גודל שלא נראתה כמותה בישראל נערכה היום (שני) ברחובות ירושלים, זאת על רקע הדיון של ועדת החוקה בכנסת בהקשר לתוכנית לוין והמהפכה המשפטית, מי שהביע מביתו שלו את המחאה הקשה ביותר מבין הסלבס הוא כנראה כוכב  העונה האחרונה של האח הגדול, קאזם חליליה.
הדייר לשעבר העלה סטורי חריף במיוחד עם כותרת שעוררה סערה: "מדינת ישראל ז'ל 1948-2023". ומתחת לכך הוסיף לכתוב בצורה כועסת:"בושה של ממשלה, בושה של ראש הממשלה, בושה של שר המשפטים."

עוד הוסיף: "לאן אתם לוקחים את המדינה? מאז הקמת הממשלה. זה מה שמעניין אותם 'רפורמה'. כאילו אין כאן יוקר מחייה, אין כאן עונה, אין כאן משבר דיור, אין כאן העדר היתכנות לרעידות אדמה, אין בעיות נשק בחברה הערבית… ועוד."
חליליה המשיך: "נשיא המדינה מתחנן אליהם אתמול.. והם בשלהם – לא סופרים אותו. ולא אף אחד… פשוט בושה! חושבים שיש להם בעלות על המדינה ועל החוקים. משנים ומתקנים חוקים איך שעולה על רוחם אין דין ואין דיין. מדינת ישראל מדממת…  חברה שלא יכניסו לכם שטויות לראש – זאת לא רפורמה – זו מהפכה שלטונית שתיקח אותנו לתהום".
אסי עזר מצדו כתב: "הלוואי ונצליח לעצור את המהלך הנוראי שעומד לקרות היום. הלוואי וגם חבריי, מצביעי הליכוד, יבינו שהצעד ההרסני הזה ישפיע לרעה גם עליהם, על ההורים שלהם, על הילדים שלהם. הלוואי שנגלה היום מי הפוליטיקאים מהימין שיהיו אמיצים מספיק כדי לעצור את הטירוף ולהצביע נגדו".
אפילו כוכבת הריאלטי דנית גרינברג החליטה לשתף: "יום קשה. תקופה קשה. כל מי שמסביבי מספר על מועקה כבדה שיושבת בלב. גם אני מרגישה חסרת אנרגיות ואפילו עצב. איך הגענו למצב כזה? לשיח מכוער כזה? לאי קבלה, לקללות, גידופים. לפחד אמיתי להביע דעה. זה פשוט עצוב לי. עצוב"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה