ויראלי

עמית סגל מגחך: "לא דאגה כנה למצב מערכת המשפט"

כתב חדשות 12 מצנן את ההתלהבות מרוח הגבית שמעניקה חברת ההייטק 'פאפאיה גלובל' למתנגדי הרפורמה המשפטית אחרי שהודיעה על הוצאת כספיה מישראל בעקבות הרפורמה המשפטית
דוד זולדן |  3
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כתב חדשות 12, עמית סגל, מגיב בגיחוך להודעתה של חברת 'פפאיה גלובל', לפיה בעקבות הרפורמה המשפטית המתגבשת, החברה תמשוך את כל כספיה שנמצאים בישראל.
עמית סגל הגיב בגיחוך להודעה וכתב: "ברוח אמיצה ודיסידנטית זו, אך מתבקש שפפאיה גלובל גם תסגור את סניפיה בפולין (קרמליצ׳קה 27 קראקוב), הונג קונג וסינגפור, שלושה מוקדים בינלאומיים של פוליטיקה סמכותנית ובתי משפט מוחלשים. הרי לא יעלה על הדעת שמדובר בעצם בצעד נגד ביבי וסמוטריץ' ולא בדאגה כנה למצבה של מערכת המשפט".
חברת ההייטק "פאפאיה גלובל" הודיעה היום על החלטתה להוציא את כל כספי החברה מישראל בעקבות רפורמת לוין ונתניהו במערכת המשפט. כאשר הנימוק הרשמי להחלטה נובע מחוסר וודאות והשלכות מדאיגות כתוצאה מהמהלך הפוליטי שישליך על שיתוף הפעולה הכלכלי.
 
מנכ"לית החברה עינת גז פרסמה הודעה לפיה: "בעקבות ההצהרות של ראש הממשלה נתניהו כי הוא נחוש להעביר רפורמות שיפגעו בדמוקרטיה ובכלכלה, קיבלנו החלטה עסקית בחברת פאפאיה גלובל להוציא את כל כספי החברה מישראל. ברפורמה המתגבשת אין שום ודאות כי אנו יכולים לנהל פעילות כלכלית בינלאומית מישראל. זהו צעד עסקי כואב אך מתבקש".
גז  אמרה בראיון לרשת AP דברים שהתפרשו כנקיטת עמדה פוליטית: "נתניהו נחוש, אבל הוא גם מבין שאנחנו מדינה קטנה שתלויה מאד בעולם החיצוני. עם כל הכבוד לביבי, הנחישות הזו תתקע בקיר במהירות כשמשקיעים יתחילו להוציא את כספם מישראל".
פאפאיה גלובל היא חברת תוכנה ישראלית שמפתחת מערכות מחשוב המבוססות בענן ומשמשות לניהול עובדים וחישובי שכר ונחשבת לחברה מובילה בתחומה אשר מעסיקה מעל 750 עובדים ברחבי העולם ומוערכת בשווי של כ-3.7 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שני קוני למל
    לאה ע. 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יכול להיות שהחברה מתמוטטת . אבל הכחוך של העברת הידיעה מראה כמה מגוחכים אתם. תעשו הכל אבל הכל בשביל ביבי שונא ישראל.
    סגור
  • 2.
    נודניקים חסרי בינה
    שימחון. אבי. 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שני השחצנים האלו ניהלו עסק מימיהם? מאיפה הגיחי הדבילי שלהם? אולי תתעשתו ותבינו גם בערוץ 12 שמהלכי הרפורמה הם אסון לישראל, ושסגל הוא מתומכיה העיקריים. יחי הקיסר!!!
    סגור
  • 1.
    שירקי מחק את הציוץ שלו ופרסם התנצלות (ל"ת)
    מישו 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור