ויראלי

פיקה חשף רשמית את זוגתו עמה בגד בשאקירה: "הייתי מתבייש"

ג'רארד פיקה שיתף לראשונה תמונה עם זוגתו החדשה, שלכאורה עמה בגד בשאקירה. העוקבים תקפו: "היא לא משתווה לאמא של הילדים שלך"
מערכת ice | 
פיקה ובת זוגו החדשה (צילום אינסטגרם גרארד פיקה)
היחסים בין הכדורגלן ג'רארד פיקה לזוגתו ואם ילדיו בשנים האחרונות, הזמרת שאקירה, עלו על שרטון לאחר שהזמרת תפסה לכאורה את פיקה בוגד בה עם קלרה צ'יה מרטי בת ה-23, סטודנטית ליחסי ציבור.
כעת, פיקה מאושש את השמועות אחרי ששיתף לראשונה בחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם צ'יה. בתמונה, פיקה ומרטי שלכאורה התחילו את הרומן שלהם בזמן שהספורטאי עדיין היה עם הזמרת, נראו מאושרים בבילוי משותף במסעדה. 
העוקבים של פיקה, שעדיין לא סולחים לו על הפרידה משאקירה, מיהרו להגיב: "הייתי מתבייש". בעוד אחר כתב: "אתה הורס את חיי המשפחה שלך עם אשתך וילדיך כי לא יכולת להחזיק את ווילי שלך במכנסיים". אחר כתב: "היא לא משתווה לאמא של הילדים שלך".
כזכור, לאחרונה חשפה שאקירה כי היא גילתה שפיקה בגד בה עם צ'יה בזכות צנצנת ריבת תותים, אחרי שטענה כי כשיצאה לחופשה הריבה הייתה מלאה, ואילו שחזרה היא גילתה שמישהו אכל ממנה, והיא יודעת שפיקה שונא את אותה ריבה. על כך אף התלוצץ אחד העוקבים: "ברור שזה רשמי והעמדה לאכילת הריבה היא חופשית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה