ויראלי

קונור מקרגור ממשיך להסתבך: מואשם בתקיפה ואיום על חיי אישה

לוחם ה-MMA קונור מקרגור מסתבך שום וממשיך את רצף הבעיות המשפטיות שלו. אישה שהתארחה על היאכטה שלו בספרד לפני כחצי שנה מאשימה אותו בתקיפה פיזית ואיום על חייה. הלוחם ממשיך להכחיש
מערכת ice | 
קונור מקגרגור (צילום טוויטר קונור מקגרגור)
נדמה שלוחם ה-MMA הפופולרי קונור מקרגור מצליח להסתבך בבעיה משפטית חדשה כל שנה, כבר כמה שנים רצופות. אמנם שנת 2023 רק החלה אבל הידיעה הראשונה על ההסתבכות הראשונה שלו לשנה זו כבר הגיעה והפעם מדובר בעוד תקיפה.
על פי ההאשמות של אישה אנונימית מקרגור תקף אותה על גבי יאכטה שלו באיביזה ואיים על חייה. לטענתה, הוא בעט בבטנה, הכה בפניה ואיים להטביע אותה. לכן היא חשה איום על חייה וקפצה מהסיפון על מנת להתרחק ממנו. בעדות למשטרת אירלנד היא אמרה שהרגישה שהוא היה אחוז דיבוק, שהוא פושע ושהיה הורג אותה אם לא הייתה נמלטת.
עם זאת היות והעדות ניתנה למשטרה באירלנד ולא למשטרת ספרד, המקום בו אירע האירוע לכאורה, המשטרה שם לא דחפה לקידום החקירה. כעת, לפי בקשת עורכי דינה, התיק נפתח מחדש וכנראה ייחקר.
גורם רשמי מטעמו של הלוחם מסר שהמקרה דווח לפני כחצי שנה ולא נחקר יותר. מקרגור ימשיך להכחיש את התלונות נגדו. 
כאמור לא מדובר בהסתבכות הראשונה של הלוחם. כבר החל משנת 2018 הוא הואשם בכך שהשחתת אוטובוס של אחד מיריבו, שנה לאחר מכן הוא הואשם בכך שריסק טלפון נייד של גבר ובאותה שנה הואשם בכך שהכה קשיש שסירב למזוג לו ויסקי. בשנת 2020 הוא הואשם בניסיון תקיפה מינית בקורסיקה ושנה לאחר מכן הוא לכאורה הכה די ג'יי איטלקי ושבר את אפו. בשנה החולפת הוא נעצר על נהיגה מסוכנת באירלנד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה