ויראלי

פיקה בוגד בשנית: זו השערורייה החדשה של הבוגד הסדרתי

זמן קצר לאחר ששאקירה הוציאה עליו שיר משפיל, עיתונאי ספרדי חושף שהכדורגלן הפורש כנראה כבר הספיק לבגוד שוב והפעם עם עורכת הדין הצעירה שהייתה ממונה על טיפול הפרידה החוקית בין שאקירה לפיקה
מערכת ice | 
ג'רארד פיקה ובת הזוג החדשה (צילום אינסטגרם)
אחרי שהזוגיות של שאקירה והכדורגלן ג'רארד פיקה התפרקה באופן מתוקשר בעקבות הבגידה שלו עם אישה אחרת, התקשורת הספרדית מדווחת שזה קרה שוב והפעם הקורבן היא אותה מאהבת עמה פיקה גד לראשונה בזמרת הלטינית.
השמועות על הבגידה של פיקה בחברה הנוכחית, קלרה צ'יה מארטי, החלו לאחר שעיתונאי מקומי שיתף את חשבון האינסטגרם של עורכת דין בת 24, בשם ג'וליה פואגלי, אשר הייתה הממונה על הליך הפרידה בין שאקירה לפיקה. לטענת העיתונאי, פיקה בגד עמה בזוגתו החדשה.
מעת הפרסום השמועות על השניים רק הלכו והתנפחו. נטען כי לא מדובר ברומן חדש ושהשניים מכירים כבר שלוש שנים היות ופואגלי היא בת דודתו של הכדורגלן ריקי פוץ', ששיחק לצד פיקה בברצלונה. יתרה מכך, נטען שהשניים היו נראים לא פעם יחדיו במועדונים ושהם היו מתבודדים.
בעקבות הפרסומים עלו שמועות חדשות על משבר יחסים בין פיקה לנוכחית מארטי, בין היתר בעקבות השיר החדש של שאקירה. כמו כן, ייתכן כי הכדורגלן הפורש ינסה לתבוע את אם ילדיו על השיר החדש שלה, בו היא אומרת שהוא החליף אותה (רולקס) בשעון זול יותר (קסיו).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה