ויראלי

ליברמן הפתיע: "אין מקום לחרמות, תנו לילד לשיר"

בעוד שבשמאל קוראים להחרים את הופעותיו של אליאב זוהר, בנו של שר התרבות מיקי זוהר זוכה לתמיכה בלתי צפויה דווקא משר האוצר ליברמן, יריבו המר של אביו שמבהיר:  "אין מקום לחרמות"
דוד זולדן |  1
אביגדור ליברמן, אליאב ומיקי זוהר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יונתן זינדל, מסך קשת 12)
הזמר והיוצר אליאב זוהר בנו של שר התרבות מיקי זוהר תחת מתקפה משמאל אך מי שנחלץ להגנתו הוא דווקא יריבו המר של אביו - אביגדור ליברמן. התגובות ברשת התעוררו בעקבות המיזם של אביו להשבית אירועי תרבות בשבת ושירד בלחץ נתניהו.
אמש, כתב אחד הגולשים בטוויטר כי צריך "להחרים הופעות של אליאב זוהר, ביום חול ובשבת". בתגובה לציוץ כתב זוהר באכזבה גלויה: "האמת שזה מעציב אותי מאוד. אני לא פוליטיקאי ולא קשור לעולם הזה. אני רק אוהב את אבא שלי תמיד. האמת שזה מעציב אותי מאוד. אני לא פוליטיקאי ולא קשור לעולם הזה. אני רק אוהב את אבא שלי תמיד. כל מי שמחפש לפגוע באבא שלי דרכי ולהעניש אותי על החלטות פוליטיות שלו וזה שלו, אין לי עניין להגיב לזה או להתייחס לזה".
הציוץ שקרא להחרמתו של זוהר נמחק כעבור זמן קצר ואז הפתיע חבר הכנסת אביגדור ליברמן שהתייחס באפס סבלנות לקריאות להחרים את אליאב זוהר וכתב: "קראתי את הקריאה להחרים את ההופעות של אליאב זוהר, בנו של שר התרבות מיקי זוהר. אני קורא לכולם, אין כאן שום מקום לחרמות ואת המלחמות הפוליטיות יש להשאיר מחוץ לפלייליסט. תנו לילד לשיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם אני מרכז שמאל מתנגד לממשלה החשוכה הזאת.אבל להחרים,,? (ל"ת)
    טוני המרוקאי 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור