ויראלי

סקאזי בווידוי מצמרר: "אח שלי מת לי בין הידיים"

סקאזי, שמאז שהפך לאבא חייו השתנו לחלוטין, חשף סיפור מצמרר מהלידה:  "אח שלי מת לי בידיים. כשאריאה פתחה את העיניים ראיתי את העיניים שלו"
מערכת ice |  1
סקאזי (צילום פייסבוק/ סקאזי)
אשר סוויסה, הידוע בכינויו סקאזי, הוא אחד הדיג'יים הכי מצליחים בישראל. בין ההצלחה הגדולה ברשתות החברתיות בתקופה האחרונה וההשתתפות בריאליטי "הזמר במסכה", הדיג'יי המצליח חשף בריאיון לבר שם אור ב"ברשת" ב-ynet radio על הרגע ששינה לו את החיים.
הרגע שבאמת שינה את חייו התרחש לפני חודשיים עם הולדת בתו והפיכתו לאבא: "אח שלי מת לי בידיים. כשאריאה פתחה את העיניים ראיתי את העיניים שלו", סיפר הדיג'יי המצליח.
מאז שהפך לאבא, חייו של סקאזי, שהיה "חיית לילה", השתנו לחלוטין: "היום אחרי סט אני כבר א הולך לאפטר פארטי, זה לא יקרה. נכנסתי פה לסרט חדש. האפטר-פרטי, כל הלופ הזה, הייתי שם מיליון שנה, מכיר אותו, זה די חלול. זה לא החיוך שאני יכול לקבל מהילדה שלי בבוקר או זה שאני יכול להרים אותה והיא נשענת עליי".
ל, סקאזי חווה גם ניסיונות למנוע הופעות שלו מפני שהוא ישראלי, זה לא עצר אותו לרגע, להפך. "בדרום אפריקה איימו עליי שאם אגיע יפוצצו את המסיבה. התגובה שלי הייתה ללכת ולקנות את הדגל ישראל הכי גדול שיש - ובאתי להופיע. שמתי עליהם סופר זין". ועדיין יש לו גם מה לומר על הממשלה החדשה: "אם יפגעו בי או בחברי הקהילה הגאה אני אלחם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סקזי
    פטיש ברזל 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה היום מדבר אחרת כי יש לך ילדה. אז א) מזל טוב . אני רק מקווה בשבילך ובשביל הילדה שלך. שלא תגיע למסיבות בהן הייתה אתה המוביל. כן אותן מסיבות טבע עם הרבה הרבה סמים מכל הסוגים שרק יש. מהגראס ועד הפיטריות הזייה. אסיד וטריפים להמונים. אלה הן המסיבות בהם הרקדת את הכי סטלנים במדינה. והיום אתה פוחד על הילדה שלך ? מה עם כל הילדים שהיום כבר בבתי חולים לבריאות הנפש או קבורים באדמה ??? אז לא שמענן
    סגור