ויראלי

קים קרדשיאן בהלם: צפו במסיבת יום ההולדת שכמעט הסתיימה באסון

קים קרדשיאן חגגה לבת שלה ושל קניה ווסט, שיקגו, יום הולדת 5, כשבמהלך החגיגות סערה של שיקגו, שרכנה כדי לכבות את הנרות על העוגה, כעט עלה באש וקים שמה לב לכך ברגע האחרון והצילה אותה משריפה. צפו בתיעוד המפחיד
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
קים קרדשיאן חגגה לבתה השלישית, אותה הביאה לעולם יחד עם קניה ווסט, שיקגו ווסט, יום הולדת 5 במסיבת ענק כשהנושא הוא על טהרת דמות האנימציה האהובה "הלו קיטי", אבל היא לא האמינה שהיא כמעט תסתיים באסון כבד.
ברגע אחד של המסיבה, כשכולם התאספו סביב עוגת יום ההולדת של שיקגו בעודם שרים לה "יום הולדת שמח", שיקגו, שהייתה עם צמות ארוכות ורודות, רכנה לעבר העוגה כדי לכבות את הנרות, כאשר בשלב זה שיערה כמעט עלה באש. שניות ספורות קודם לכן, קים שמה לב לכך ממש בזמן וברגע האחרון, ומהר משכה את צמותיה של שיקגו לאחור והצילה אותה משריפה קטלנית.
מעריצי הקרדשיאנס, שראו את המחזה המבעית הזה בסטורי שפרסמה קים באינסטגרם, נבהלו והביעו את ההיסטריה והדאגה שלהם לשיקגו ברשת. "ראיתי את השיער של שיקגו מגיע לכיוון הנרות ונבהלתי", כתבה אחת העוקבות. "אלוהים אדירים, השיער שלה! איזה פחד!", הוסיף עוקב נוסף. בסופו של דבר ובמזל גדול, חגיגת יום ההולדת של שיקגו נמשכה בלי אף תקלה נוספת.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה