ויראלי

צפו בפדיחה הגדולה בטקס החלפת הרמטכ"לים: "לא עובדת אצלכם"

במהלך טקס החלפת הרמטכ"לים, ניר דוברי ניסה לראיין את אשתו של הרצל הלוי, אך בעקבות תקלה בשידור זה לא קרה, כשהיא נשמעת ברקע אומרת במהלך שידור חי: "תקשיבו, אני לא עובדת אצלכם. ניר מה קורה?"
מערכת ice | 
ניר דבורי (צילום יענקלה קליין)
אחרי שהרמטכ"ל לשעבר, אביב כוכבי, עזב את תפקידו ופינה את מקומו לרמטכ"ל הנכנס, הרצל הלוי, היום (שני) נערך טקס החלפת הרמטכ"לים הרשמי כאשר רב אלוף הרצל הלוי נכנס כאמור לנעליים של כוכבי בטקס מסורתי שנערך בהר הרצל שבירושלים.
במהלך הטקס נרשמה מבוכה ענקית כאשר אשתו של הרמטכ"ל הנכנס הרצל הלוי, נשמעה במהלך השידור כשהיא מתראיינת אצל כתב חדשות 12, ניר דבורי: "חרדה לקראת העשייה. תקשיבו, אני לא עובדת אצלכם. ניר מה קורה?". דבורי הגיב לה: "אני מתנצל, לא ידעתי שזה לא עובד, אין לא ניתן", ככל הנראה בעקבות תקלה בשידור כשניסו לראיין אותה.
כזכור, מיד לאחר מינויו הרשמי של הרצל הלוי לרמטכ"ל, תפקיד בו ישמש בשלוש השנים הקרובות, כשלאחר מכן תינתן לא אפשרות להערכה של שנה נוספת. הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בירך את הלוי ואמר: "אני מברך על אישור הממשלה את מינויו של אלוף הרצי הלוי לרמטכ״ל ה-23 של צה״ל. הרצי ואני מכירים שנים רבות, במהלכן הכרתי קצין אמיץ, מקצועי ומוכשר. הרצי הוא קצין מצוין ומנוסה ואני בטוח כי ימשיך להוביל את צה״ל קדימה, נוכח האתגרים הצפויים. אני מאחל לו הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה