ויראלי

דרמה גדולה בשרון: מכונית נוסעת נפלה לבולען שנפער בכביש

מפחיד: בולען התגלה בהוד השרון,  לאחר שנפער ככל הנראה כתוצאה מתקלה בתשתית המים התת-קרקעית. בתיעוד מהמקום נראית מכונית שנפלה לתוך הבור העצום, כשבנס לא נגרם נזק לנהג בה: "הגלגלים הקדמיים נפלו לתוך בולען. תוך 20 שניות ברחתי מהאוטו"
מערכת ice | 
המכונית שנפלה לבולען (צילום רשתות חברתיות)
מפחיד: בולען התגלה אתמול (שבת) ברחוב הגנים שבהוד השרון, לאחר שנפער ככל הנראה כתוצאה מתקלה בתשתית המים התת-קרקעית. בתיעוד מהמקום נראית מכונית שנפלה לתוך הבור העצום, כשבנס לא נגרם נזק לנהג בה.
חיים, נהג הרכב ששקע, שחזר את רגעי האימה בראיון ל-N12: "ראיתי שיטפון, היה פה רכב פיקוח של העירייה, לא אמר לי 'תעצור', לא אמר לי כלום. פתאום הקבינה, הגלגלים הקדמיים נפלו לתוך בולען. תוך 20 שניות ברחתי מהאוטו. האוטו שוקע ושוקע, אם לא הייתי בורח הייתי בפנים עכשיו. לא יכולתי לפתוח את הדלת, לא יכולתי לצאת. טוב שברחתי מהר. לקחתי את הטלפון והסיגריות וברחתי, נכנסתי עוד פעם לכבות את הסוויץ', המנוע".
ממשטרת ישראל נמסר כי בתום סריקות באזור, לא אותרו מוקדי קריסה נוספים בכביש, כאשר במקום נמצא רכב אחד שניזוק, ללא נפגעים. גורמי הנדסה ועייריה זומנו להמשך טיפול, במטרה להשיב את התנועה לסדרה בהקדם.
 אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון, מסר: "האירוע יתוחקר במלואו כדי לראות מה ניתן ללמוד ממני - כרגע נראה כי פיצוץ צינור מים בקוטר של 12 צול מתחת לכביש הביא לתזוזות המצעים הכבושים מתחת לאספלט, ושל האדמה תחתם - וכתוצאה מכך לקריסה של האספלט. האזור תחום ומגודר, אין נפגעים, נגרם נזק לרכב אחד ולתשתיות הכביש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה