ויראלי

עומר אדם בדרך להפוך לאבא? "הגיע הזמן לעצור את השמועה"

אחרי שהזמר שיחד עם זוגתו יעל שלביה המריא לתקופה בלתי מוגבלת לדובאי, העלה תמונה שנחשדה על ידי עוקביו כהצעת נישואין שהופרכה, חרושת של שמועות לגבי היריון אפשרי של יעל שלביה החלה ולא עוצרת

מערכת ice |  4
יעל שלביה ועומר אדם (צילום מתוך האינסטגרם)
אחרי התמונה של עומר אדם שהצליחה לשרוף את האינסטגרם, מגיעה עוד סערה. הזמר שעזב עם זוגתו הדוגמנית יעל שלביה את ישראל לדובאי, סעד עימה בארוחת ערב רומנטית למדי, אבל תיעד אותה כאילו היא מציגה את גב כף ידה עם טבעת עליה כאילו הרגע הציע לה נישואין. לאחר שהעניין הופרך, יש מי שבטוח שיעל שלביה בהיריון.
העוקבים של אדם חשבו שהציע לשלביה להתחתן עימו, אבל הטבעת הקטנה למדי ללא יהלום עליה ככל הנראה מראות שזו רק הטרלה של הזוג. אפילו העיתונאי ערן סויסה כתב: "נראה לכם שזאת תהיה הטבעת שהוא יציע איתה? עשיתי כזאת בשיעור מלאכה, אבל זה כבר סיפור לפעם אחרת". ולגבי ההיריון לכאורה שברשת כל כך היו בטוחים לגביו פסק: "לא יודע מאיפה השמועה, אבל הגיע הזמן לעצור אותה, יעל שלביה לא בהיריון".
כזכור, ביום שני האחרון, אדם המריא ליעד החדש שלו, כאשר מטעמו נמסר לא פעם כי בשנת 2023 הוא ימשיך לעשות מוזיקה ולהופיע גם בישראל, אך לצד העשייה בארץ אדם ישלב מספר לא מבוטל של פרויקטים שנסגרו בחו"ל מבעוד מועד במספר מדינות, כולל סיבובי הופעות ועוד.

 צולמו תמונות ראשונות של עומר אדם וזוגתו הדוגמנית יעל שלביה רגע לפני שהם עולים על המטוס ועוזבים לדובאי. השניים הגיעו לשדה התעופה בן גוריון והמריאו לתקופה בלתי מוגבלת. כצפוי, צלמים רבים חיכו להם בשדה התעופה ותיעדו את השניים.
 
כזכור לפני כחצי שנה, חברת P.A.I בבעלותם של יניב ועומר אדם, קבוצת אירופה ישראל וקרן ליאן גרופ השוויצרית הודיעו על שיתוף פעולה עסקי נוסף בשווי של מאות מיליוני שקלים. נזכיר כי לפני שנה, קנו שלושת הגופים קרקע בעפולה בסכום המוערך ב-80 מיליון שקל, בה הם מכוונים להשקיע בחוות שרתים תת קרקעית בסכום המוערך במאות מיליוני שקלים. כעת הם מתכוננים להקמת חווה נוספת בסכום גדול יותר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחח (ל"ת)
    ברור שיתפוס אותה מהר 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שיישארו בדובאי הם לא רצויים בישראל. (ל"ת)
    סטפן 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • מי אתה שתקבע אם הם רצויים או לא? (ל"ת)
    כמה צרות עין 01/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • נכון, לא רצויים (ל"ת)
    יוסי 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור