ויראלי

הנסיך הארי מאשים: ויליאם עודד אותי ללבוש תחפושת של נאצי

עמודים ראשונים מתוך ספרו החדש של הנסיך הארי הודלפו לתקשורת והם חושפים, לכאורה, שהנסיך ויליאם וקייט מידלטון היו אלו שעודדו את הנסיך הארי ללבוש את תחפושת הנאצי הידועה לשמצה בשנת 2005
מערכת ice | 
הנסיך וויליאם והארי (צילום פייסבוק)
על אף שבטריילר לריאיון חדש שיעלה בראשון הנסיך הארי אומר שהוא רוצה לחדש את הקשרים עם אביו ואחיו, הדלפות חדשות מספר הביכורים שלו, שיושק בשבוע הבא, מראה תמונה מעט אחרת. על פי הדיווחים הארי יאשים את אחיו בכך שהוא וקייט מידלטון עודדו אותו ללבוש את תחפושת הנאצי השערורייתית לפני כ-20 שנה.
כזכור, כשהנסיך היה בן 20 הוא ואחיו הגיעו למסיבת תחפושות בנושא "קוליניאליזם". הארי צולם במסיבה זו כשהוא לבוש במדי חאקי של נאצי, כשעל זרועו צלב קרס. המראה הזה כמובן תועד, הופץ ונהיה לשערורייה עצומה ברחבי העולם. הנסיך כינה לאחרונה את המקרה בתור אחת הטעויות הגדולות ביותר בחייו.
על פי הפרסומים החדשים, הפייג' 6 השיג את העמודים הרלוונטיים מתוך הספר ובו נכתב לכאורה כי הארי צלצל לוויליאם וקייט ושאל האם כדאי לו ללבוש את מדי הנאצי או מדים של טייס. הם לכאורה תמכו בתחפושת הנאצי ואפילו צחקו בקול רם כאשר הוא דגמן מולם את המדים. 
לאחר שהפרשה התפוצצה, דיווחים אומרים כי הארי לא גרר את אחיו לבלגן על אף מעורבותו הגדולה במקרה ולמרות העובדה שוויליאם הבוגר אמור היה להנחות את אחיו הצעיר בדרך הנכונה יותר. מרגע זה, היסטוריונים העוסקים בבית המלוכה אומרים, כי הנתק הראשון בין האחים החל.
האשמות נוספות שלכאורה יפורסמו בספרו החדש של הנסיך כוללות תיאור של ויליאם מכה את הארי בעקבות המצב השביר עם מייגן ואת היקף היחסים המסובכים עם אמו החורגת והמלכה קמילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה