ויראלי

בן זיני בווידוי כואב: "הייתי ממורמר ומתוסכל מהמראה שלי"

בן זיני חשף כי הוא סבל מהשמנה: "מצאתי את עצמי מכניס לפה בלי חשבון מזון מעובד וערימות של ג׳אנק פוד. הייתי נורא ממורמר באותה תקופה. מהמראה שלי, מהעייפות המתמדת ומהתסכול שאני מתנשף אחרי 4 מדרגות"
מערכת ice |  2
בן זיני (צילום אינסטגרם)
בן זיני, הזמר וכוכבת הרשת הישראלי, שעלה לאחרונה לכותרות בהקשר משפחתי לא חיובי אחרי שאביו חשוד באחת מהברחות הסמים הגדולות בתולדות מדינת ישראל, העלה היום (רביעי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא חשף את הקשיים שחווה בעבר.
בן זיני סיפר: "אף פעם לא באמת סבלתי מעודף משקל, אבל כן מצאתי את עצמי שנה שעברה במשך חודשים שלמים לא עושה פעילות ספורטיבית ומכניס לפה בלי חשבון מזון מעובד וערימות של ג׳אנק פוד. הייתי נורא ממורמר באותה תקופה. מהמראה שלי, מהעייפות המתמדת ומהתסכול שאני מתנשף אחרי 4 מדרגות. מעבר לתוצאות הפיזיולוגיות שאפשר לראות בתמונה אני דווקא רוצה לשים דגש על הנפש".
בן זיני הוסיף: "יש משפט שאומר ׳נפש בריאה בגוף בריא׳ - אני חד משמעית מאמין בו. מאז שהתחלתי להתאמן ולשמור תזונה אני מרגיש פי אלף יותר בריא בנפשי. זה מתחיל בשגרה ובסדר שפעילות ספורטיבית מכניסה לחיינו וממשיך בפריקת כל המחשבות והכעסים שלנו בעת הפעילות. ממש כמו פסיכולוג. תאמצו את זה וקחו על עצמכם 40 דקות ביום לפנות לפעילות ספורטיבית - מקסימום לא תאהבו את הקונספט, תורידו קילו שניים. תודו לי אח״כ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אשפה
    ירו 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי זה בכלל
    סגור
  • 1.
    מה עם הפרצוף? (ל"ת)
    נרקוס 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור