ויראלי

החדשות בפאדיחה ענקית: לא תאמינו מה פספסו בגלל "תקלה בסאונד"

פאדיחה גדולה קרתה לרשת CNN כאשר במקום לשדר את הספירה לאחור לרגל כניסתה של השנה החדשה כמיטב המסורת מהטיימס סקוור, הם שידרו הופעה מניו אורלינס בגלל "תקלה בסאונד"
מערכת ice | 
משדר חדשות (צילום shutterstock)
בתחילת השבוע הנוכחי מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם חגגו את השנה החדשה הבאה עלינו לטובה - שנת 2023, עם חגיגות גדולות ברחבי העולם. גם רשתות החדשות הגדולות בעולם ובישראל חגגו את השנה החדשה.
על פי המסורת שנמשכות שניים רבות, הספירה לאחור מתחילה 10 שניות לפני שנכנסת השנה החדשה בשעה 00:00 בין ה-31.12 ל-1.1, וכשנכנסת השנה החדשה חוגגים עם זיקוקים, מסיבות וכמיטב המסורת גם עם נשיקה לוהטת.
אבל את הפאדיחה שקרתה במהלך השידור של רשת החדשות הגדולה CNN הם לא ישכחו לעולם. במהלך הספירה לאחור לקראת השנה החדשה שנכנסת בארצות הברית, הרשת לא שידרה בלייב את הספירה לאחר שבדיווחים מעבר לים נטען כי התקלה החמורה קרתה בגלל "תקלה בסאונד".
במקום את הספירה לאחור ברשת CNN עברו לשדר הופעת מוזיקה שהתקיימה בעיר ניו אורלינס, כשפועל הם צריכים היו לשדר את הספירה לאחור מהטיימס סקוור שבניו יורק, מה שכאמור לא קרה בסופו של דבר בגלל פאדיחה ענקית ותקלת סאונד, באירוע לא שגרתי בכלל, בטח שמדובר ברשת כמו CNN.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה