ויראלי

גל בשן - הילד של כולנו: 'נחטף' לבית יתומים ברומניה

על פי החוק ברומניה, אזרחים מקומיים מתחת לגיל 18, יכולים לעזוב את המדינה אך ורק בליווי הורה. לכן, זה הוביל לכך שפקיד שדה התעופה בישר לבשן שאינו יכול לטוס לישראל, עד שאחד מהוריו יגיע
מערכת ice | 
גל בשן (צילום טוויטר)
קבלו סיפור שלא שומעים כל יום. גל בשן, נער ישראלי בן 17, חזר מטיול באנגליה עם שני חבריו. בדרך, הם נחתנו ברומניה, בשעות הבוקר, על מנת להעלות על טיסת קונקשן. על מנת לקצר תהליכים ולהתקדם מהר יותר בתור, בשן שלף את הדרכון הרומני שברשותו וכאן התחיל הבלאגן.
על פי החוק ברומניה, אזרחים מקומיים מתחת לגיל 18, יכולים לעזוב את המדינה אך ורק בליווי הורה. לכן, זה הוביל לכך שפקיד שדה התעופה בישר לבשן שאינו יכול לטוס לישראל, עד שאחד מהוריו יגיע, העביר אותו לידי נציגת רשויות הרווחה, שלקחה אותו לבית יתומים סמוך לשדה התעופה.
לא נשמע משעשע במיוחד, איך ייאמר לזכותו של הנער - הוא בהחלט הצליח למצוא את ההומור שבסיפור. בשן החליף את השם שלו בטוויטר ל"גל 'הילד של כולנו' בשן" והתחיל לעדכן את העוקבים שלו במתרחש. "קונקשן ברומניה בדרך לישראל. אני ושני חברים סוף סוף מגיעים לדרכונים לקראת החזרה הביתה עד שהבחור בדרכונים לוקח אותי אחורה ומעכב אותי אמרו לי שאני לא יכול לעזוב את המדינה בלי הורה בגלל שאני קטין ויש לי אזרחות רומנית מפה לשם תקוע בטרמינל ומחכה שההורים שלי יגיעו מהארץ לקחת אותי", הוא כתב תחילה.
על הנסיעה לבית היתומים, בשן צייץ: "עדכון: האישה מהרווחה הרומנית לוקחת אותי עכשיו לבית יתומים עד שאמא שלי תבוא לאסוף אותי מרומניה אני מת מפחד ורועד. אני לא יודע איזה ילדים יהיו שם ומה יעשו לי. אני רק רוצה לחזור הביתה הלוואי שהייתי ממציא את כל זה". 
סוף טוב הכל טוב. אחרי שקיבל ארוחה, תה וחדר פרטי בבית היתומים, אימו של בשן הגיעה לאסוף אותו ובעיכוב של חצי יממה, הילד של כולנו חזר הביתה. אימו סיכמה את המסע בציוץ משעשע משלה, כאשר כתבה: "תודה רבה לכל הדואגים, החלטתי להשאיר את גל בבית היתומים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה