ויראלי

סטודנט נמצא מת לאחר שנעדר שבוע ולא הופיע לטקס הסיום

סטודנט מאוניברסיטה באזור טקסס היה אמור לחגוג בשבוע שעבר את טקס סיום התואר שלו. במקום זה, אמש הוא נמצא מת ליד נהר קולורדו מסיבות שטרם ברורות
מערכת ice | 
סטודנט נהרג ושניים נפצעו בקולג' בפורטלנד (צילום pngwing, יוטיוב/ TODAY)
סטודנט מאוניברסיטה בטקסס הוכרז כנעדר לפני כשבוע, ביום שבו הוא היה אמור להגיע לטקס הסיום שלו. אמש, המשטרה המקומית הודיע שגופתו של טאנר הואנג בן ה-22 נמצאה באותה העיר. סיבת המוות טרם התבררה או פורסמה.
המשטרה החלה לדאוג לאחר שהואנג לא הופיע לטקס הסיום ודיווחה עליו כנעדר. ביום שישי האחרון רכב הלקסוס של הואנג נמצא לצדו של נהר הקולורדו. מצלמות אבטחה מהאזור הראו אותו נוסע לאחרונה באחד הכבישים לאחר שתדלק בתחנת דלק. לדברי המשפחה, הצילום מוכיח שהואנג היה בדרכו לאוניברסיטה לאחר העצירה בתחנת הדלק. 
מאז היעלמותו הוקמה קבוצת פייסבוק בשם "מחפשים אחר טאנר הואנג" והצטרפו אליה כ-14 אלף עוקבים שניסו לסייע בחיפושים ובחקירה. לאחר שגופתו נמצאה וזוהתה, מנהל הקבוצה, מייקל ס. מילר, דיווח שאין חשד שמדובר ברצח ושהמשפחה מודה לכולם על העזרה. 
מקרי היעדרות אינם חריגים בארה"ב. בסוף חודש שעבר דווח כי אישה בשם אלני קאסה נעדרה במשך שבוע עד שנמצאה מתה ברכבו של בן זוגה, אשר נהרג מירי המשטרה בעת המעצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה