ויראלי

יאיר נתניהו מגיב לסערה: "השמאל עושה לי רצח אופי"

ביום שישי האחרון, הוא אמר במרומז, כי האנשים הבכירים בפרקליטות ובמשטרה, שהיו אחראים לפתיחת התיקים כנגד אביו - צריכים להיות נידונים למוות. הדברים עוררו סערה וכעת הוא מגיב
מערכת ice | 
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם)
יאיר נתניהו, מעורר סערה חדשה בימים אלו, כאשר בתכנית הרדיו שהוא מגיש ב"גלי ישראל" ביום שישי האחרון, הוא אמר במרומז, כי האנשים הבכירים בפרקליטות ובמשטרה, שהיו אחראים לפתיחת התיקים כנגד אביו - צריכים להיות נידונים למוות. כך אמר נתניהו ג'וניור: "האחראים לא צריכים להיות מפוטרים, הם צריכים לעמוד לדין וללכת לכלא, בגלל שיש פה עבירות חמורות של הבכירים בפרקליטות ובמשטרה (ואולי בעוד מקומות) שהיו מעורבים בזה, גם בתקשורת דרך אגב.
"כל שבוע, כבר במשך השנתיים של המשפט, אנחנו מגלים עוד עבירה פלילית ועוד עבירה פלילית, שביצעו הבכירים בפרקליטות ובמשטרה, שכל אחת מהעבירות הפליליות האלה, שמתגלות איזה פעמיים-שלוש בשבוע, כל אחת מהן היא חמש שנות מאסר. זאת אומרת, הגענו כבר לאיזה עשרת אלפים שנות מאסר, על העבירות הפליליות שאנשים האלה ביצעו. שלא לדבר על זה, שבסופו של דבר הייתה פה הפיכה שלטונית בזדון, לא מתוך "ראיית מנהרה" ולא כל השטויות האלה, הם ידעו שהם תופרים גם אדם חף מפשע, שהוא במקרה ראש הממשלה, שנבחר על ידי העם הישראלי. זאת אומרת, מבטלים את הבחירה של העם הישראלי, בחירה דמוקרטית. קוראים לזה הפיכה, קוראים לזה בגידה במדינה וכולם מוזמנים להיכנס לספר החוקים של מדינת ישראל ולהסתכל – מה העונש על בגידה במדינה וזה לא כלא", הוסיף בנו של ראש הממשלה.
דבריו, כצפוי, עוררו סערה ברשתות החברתיות ובתקשורת והיום (ראשון), נתניהו הגיב לכך בחשבון הטוויטר שלו, כשצייץ: "אני עדיין מוצא את עצמי מופתע כל פעם מחדש מהפייק ניוז ורצח האופי שתקשורת השמאל עושה לי, למרות שאני אמור להיות רגיל לכך כבר. כל מי שלמד בבית ספר יסודי שיעורי הבנת הנקרא, יכול להבין בקלות שהמטרה בדברי ברדיו היא להדגיש למאזינים את *חומרת* העבירות הפליליות שביצעו תופרי התיקים לפי ספר החוקים הישראלי, ולא שום דבר מעבר, ובוודאי שלא קראתי לפגוע באיש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה