ויראלי

אדם סנלדר עם פספוס חייו? טרנטינו חושף את התפקיד שייעד לו

במאי העל ההולווידי קוונטין טרנטינו התארח בפודקאסט וחשף כי אחד התפקידים החשובים ביותר בממזרים חסרי כבוד נכתב עבור אדם סנלדר, שלבסוף השתתף בסרט אחר
מערכת ice | 
אדם סנדלר, קוונטין טרנטינו (צילום פייסבוק/ אדם סנדלר, מסך ABC)
קוונטין טרנטינו התארח השבוע בפודקאסט של ביל נאבר "Club Random", וסיפר כי אחת הדמויות בסרט "ממזרים חסרי כבוד" נכתבה במיוחד עבור אדם סנדלר. לבסוף, סנדלר לא לקח את התפקיד, בגלל שיועד להשתתף להשתתף בסרט אחר שיצא ב-2009 - הדרמה הקומית "אנשים מצחיקים".
נראה שהבחירה של סנדלר הייתה שגויה. בעוד "ממזרים חסרי כבוד" הפך לאחד הסרטים המצליחים ביותר של טרנטינו וללהיט גם בחלוף יותר משלוש עשרה שנים, "אנשים מצחיקים" היה לכישלון יחסי בקופות וזכה לביקורות מעורבות.
בפודקסט תיאר טרנטינו, כיצד סנדלר הגיב כששמע על התסריט והתפקיד שנכתב עבורו. "הוא אמר לי 'יו, אני זוכה להרביץ לפאקינג נאצים עם מחבט? איזה פאקינג תסריט! פאקינג אדיר! אני לא יכול לחכות!', הוא היה אומר לכל בחור יהודי שראה, 'אני הולך לשחק בחור שמרביץ לנאצים עם פאקינג מחבט!'", נזכר הבמאי.
לדברי טרנטינו ב"ממזרים חסרי כבוד" הוא כתב עבור סנדלר את דמותו של דוני דונביץ', אחד החיילים מיחידת הממזרים חסרי הכבוד שנוהג לחבוט בראשם של נאצים באמצעות אלה. לאחר שהתברר שסנדלר לא ישתתף בסרט, הוחלט להשאיר את הדמות בכל זאת ואת הדמות גילם לאיליי רות'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה