ויראלי

מסי ניצח את הביצה: השיא המטורף של הפרעוש באינסטגרם

הפוסט של קפיטן נבחרת ארגנטינה בעקבות הניצחון בגמר, זכה למספר הלייקים הגבוה ביותר בהיסטוריה של הפלטפורמה
מערכת ice | 
הפוסט של מסי (צילום אינסטגרם)
"אלופי העולם!!!!!!! כל כך הרבה פעמים חלמתי את זה, כל כך רציתי את זה שאני עדיין לא מעכל, אני לא מאמין. תודה רבה למשפחתי, לכל מי שתומך בי וגם לכל מי שהאמין בנו. אנחנו מוכיחים שוב שכארגנטינאים, כשאנחנו נלחמים ביחד ומאוחדים - אנחנו מסוגלים להשיג את מה שאנחנו שואפים אליו. הכישרון הוא של הקבוצה הזו, שהיא מעל יחידים, הוא הכוח של כל הנלחמים על אותו חלום שהיה גם של כל הארגנטינאים... עשינו את זה!!! בואו נעוף לארגנטינה לעזאזל!!!!! נתראה בקרוב מאוד...", כך כתב ליונל מסי בפוסט האינסטגרם שהוא העלה מיד בתום הגמר, בו הפך לאלוף עולם.
מעבר לזכייה המרגשת של הפרעוש בגביע הנחשק, הפוסט הזה שבר שיא מטורף: הוא קיבל את מספר הלייקים הגבוה ביותר בתולדות אינסטגרם. השיא הקודם, שאותו שבר מסי עם יותר מ-57 מיליון לייקים, שייך לביצה. כן, קראתם נכון. ב-4 לינואר 2019, עמוד אינסטגרם בשם "ביצת שיא עולם", פרסם תמונה שכללה פריט אחד בלבד: ביצה קשה על רקע לבן.
בצירוף לפוסט, העמוד קרא לגולשי הרשת החברתית להירתם ליוזמה להפוך את הפוסט הזה לשיאן הלייקים של הפלטפורמה במין דאחקה. אך הגולשים אכן נענו לקריאה והפוסט זכה לקצת יותר מ-56 מיליון לייקים. כעת, לצד הזכייה במונדיאל, שעליה חלם כל כך הרבה זמן, ליאו מסי הוא גם המלך של אינסטגרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה