ויראלי

ברשת זועמים: "גם את הרגע הזה הקטארים הצליחו להרוס"

רגעים לאחר הנפת גביע העולם על ידי ליונל מסי, רבים ברשת תהו מהו הלבוש שהקטארים כפו על מסי ללבוש
מערכת ice | 
ארגנטינה אלופת העולם (צילום אינסטגרם/ fifaworldcup)
המונדיאל בקטאר נחשב, בעיניי רבים, לאחד מהמונדיאלים הגרועים ביותר בכל הקשור למדינה המארחת. אוהדים רבים טענו כי הקטארים העיבו על החגיגות, כשמנעו מהקהל לשתות אלכוהול, שחדרי האירוח לא היו מספיק טובים ועוד רגעים גרועים במיוחד. אך נראה שכל הביקורת התגמדה ביחס לרגע הבלתי נתפס שהגיע בעת הנפת הגביע: הקטארים הכריחו את מסי ללבוש גלימה מסורתית הנקראת "בישט".
הגלימה היא כאמור לבוש מסורתי ערבי הנלבש לא רק בקטאר, אלא במדינות ערביות נוספות.  ה"בישט" נחשבת לגלימה החגיגית שלובשים באירועים מיוחדים וחגיגיים. אך גם זה לא מנע את הביקורת הרחבה שנשמעה ברחבי העולם בכלל ובארגנטינה בפרט. לטענת רבים מהגולשים הקטארים נהגו בחוצפה כשכפו על הכוכב לנהוג כערבי.
"זה משפיל! השפילו את הכוכב הגדול בעולם. למה הוא צריך להניף את הגביע כשבקושי רואים את החולצה של ארגנטינה?", אמר גארי ליניקר, שחקן העבר ופרשן ב-BBC, בשידור.
עיתונאי האנגלי איאן הרברט פרסם טור חריף ב"דיילי מייל" שתקף את ההחלטה - וגם את כל המונדיאל בקטאר. "בסופו של דבר, אמיר קטאר הלביש את מסי בגלימה שחורה, שהיתה החותמת הסופית של מארחת אומללה, שהמליכה אותו כאילו הוא שייך לה", כתב הרברט. "מסי, שחקן הטורניר, נראה אדיש אבל הסכים לסשן הצילומים הזה. הוא הוריד את החלוק מיד לאחר ההנפה". בהמשך אמר:" אנחנו עוזבים את קטאר בלי שום רגש, בלי שום כוונה לחזור למדבר חסר הנשמה הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה