ויראלי

ג'וני דפ חוזר לנעליו של ג'ק ספארו. צפו בסרטון המלא והמפתיע

ג'וני דפ נכנס שוב לנעליו של ג'ק ספארו כדיי לשמח מעריץ צעיר ויוטיובר שעבר השתלת לב כפולה - האם זה אומר שגם יסכים לצלם סרט נוסף של שודדי הקאריביים?
מערכת ice | 
ג'וני דפ (צילום יוטיוב/ Sky News Australia)
על אך שהשחקן ג'וני דפ עבר באופן נחרץ בעבר הלא רחוק שלא ייקח חלק שוב בסרטים נוספים מסדרת שודדי הקאריביים של דיסני, השבוע סרטון חדש שלו נתן תקווה לכמה מעריצים שאולי בכל זאת הם יזכו לראות שוב את דפ בנעליו של ג'ק ספארו.
בעקבות בקשה מיוחדת של עמותת 'מייק אה וויש', דפ (59) צילם סרטון מיוחד שהוקדש למעריץ נלהב שלו בשם קורי בן ה-11, שבדיוק עבר השתלת לב כפולה. היוזמה כמובן הגיע בעקבות המסע הקשה של קורי והעובדה שהוא גם הקים ערוץ יוטיוב שמוקדש לפיראטים. 
הסרטון דפ החמיא לקורי על העמוד והבטיח שיצפה בו ויגיד לכל החברים שלו לעקוב אחריו. דפ הוסיף שהוא המעריץ מספר אחד של קורי. מאז שהסרטון נשלח לקורי וכמובן הופץ והפך לוויראלי, עמוד היוטיוב של קורי הגיע קרוב ל-180 אלף עוקבים. 
בנוסף, מתברר שדפ ניהל שיחת וידאו עם מאוחר יותר עם הילד הצעיר, שוב בתור ספארו, ואפילו הציע להפוך אותו לפיראט רשמי.
כאמור אין זה אומר שדפ יחזור לנעליו של ספארו אבל אין ספק שמעשים מעין אלו עשויים להבהיר לו עד כמה הדמות האייקונית הזו נערצת עד היום על ידי הקהל הצעיר שלו. בנוסף, מפיקים מטעם דיסני מסרו לאחרונה שהדלת לא לגמרי סגורה בפני דפ ושהם כן פועלים לכתיבת תסריט לסרט חדש, אבל לא צוין אם דפ כבר אישר שייקח חלק בהפקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה