ויראלי

האב הציל את בנו בן ה-10 מטביעה - ומת

אב שניסה להציל את בנו בן ה-10 מטביעה, נסחף בעצמו עם הזרם. גופתו נמצאה רק לאחר יומיים של חיפושים
מערכת ice | 
חוף ים (צילום :Las Teresitas2a ויקיפדיה)
אסונות טביעה ממשיכים להתרחש ברחבי העולם והיום אנו מקבלים דיווח נוסף על מקרה טראגי מחופי ברזיל. דנילו טורנו ריוס, בן ה-36, הגיע עם אשתו, בנו הצעיר וחבריו לחופשה בברזיל ולא בפעם הראשונה. לאחר שהמצילים בחוף בו בילו את היום סיימו את עבודתם, הקבוצה בחרה להיכנס למים בכל זאת ואז התרחש אסון.
באזור השעה 17:30 בערב הקבוצה ששהתה במים הבינה שמזג האוויר מחמיר ויצאה מהמים. באותו הרגע ריוס הבין שבנו מקשה לצאת מהמים וחזר פנימה על מנת לחלץ אותו מהזרם. כשריוס הגיעה לבנו הוא הבין ששניהם נסחפים עם הזרם החזק ולכן שיחרר את הילד על מנת שלא יגרר עמו. 
הנער הצעיר הצליח לצאת מהמים אך ריוס נאבק. האנשים שהיו באזור ניסו לזרוק לאב גלגל הצלה אך אורכו לא היה מספיק על מנת שריוס יוכל להיאחז בו. מיד לאחר מכן הוזעקו כוחות הצלה למקום שניסו למצוא את ריוס שכבר נעלם מהעין. כוחות ההצלה הצליחו למצוא את ריוס רק לאחר כ-48 שעות כשהוא כבר הלך לעולמו.
בעוד שהחקירה בהקשר למותו עדיין נמצאת תחת חקירה, כוחות האכיפה המקומיים הוציאו הבהרה לציבור הנופשים במקום וביקשו שלא לנסות להציל אדם טובע אם אין להם את הידע המקצועי לעשות זאת. במקום יש להזמין כוחות הצלה מוקדם ככל האפשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה