ויראלי

"נוכל הטינדר" החדש? זה צייד האקסיות שמבוקש ע"י המשטרה

האם ישנו נוכל טינדר חדש באפליקציית ההיכרויות? ובכן על פי טיקטוקרית אמריקאית מתברר שהיא כמעט ויצאה עם גבר שמבוקש על ידי המשטרה כי עשה סטוקינג לאקסית ופרץ לביתה - צפו בתיעוד המפתיע
מערכת ice | 
אפליקציית ההיכרויות טינדר (צילום pexels)
אולי חשבנו שאחרי "נוכל הטינדר", סיימון לבייב, כבר מעט יכול להפתיע אותנו, אבל סיפור ויראלי חדש שמגיע מארה"ב חושף שישנן לא מעט הפתעות שמסתתרות באפליקציית ההיכרויות הפופולרית, טינדר.
@adriellecherrie #tinder #tindergonewrong #funny #mostwanted #gonewrong #adrielle #adriellesigler #adriellecsigler #adriellevegan #adriellecherrie #adriellecherriesigler #veganbonez #adriellevlog #adriellelife #adrielliverse #adrielletutor #adriellesiglertutor #adrielletutorial #adriellesiglertutorial #adrielletips #adriellevlog #adrielletutorial #funny #adriellecomedian #adriellecomedy #adriellestandup #adriellesiglercomedy #adriellesiglercomedian #adriellesiglerstandup ♬ original sound - Adrielle Sigler

אישה צעירה מארה"ב בשם אדריאל סיגלר, כמו רבים אחרים, חיפשה אהבה בטינדר ונתקלה בפרופיל מושך במיוחד של אדם בשם מיטש, בן 29, מזל אריה, שתיאר עצמו בתור אדם אכפתי, נאה ושמחפש זוגיות רצינית. שניה לפני שסיגלר דפדפה ימינה היא עצרה לבדוק מאיפה פרצופו מוכר לה וכך גילתה שהוא בעצם מבוקש על ידי המשטרה המקומית באזור בו היא גרה.
@adriellecherrie Replying to @jdkfkfkwoifgikf idk surveillance cameras? footage was sent to me anonymously… #tinder #tinderfail #stalking #yikes #angryitalian #gonewrong #caughtoncamera #wtf #tindergonewrong #italiansgonewild#italiansgonewildellesigler #a#adriellecsigler #a#adriellevegana#adriellecherriea#adriellecherriesiglerv#veganboneza#adriellevloga#adriellelife ♬ original sound - Adrielle Sigler

את כל המידע הזה סיגלר העלתה במסגרת סרטון טיקטוק, שכמובן הפך לוויראלי במהרה, ובו היא חושפת שהיא זכרה את פרצופו כי ראתה המשטרה פרסמה אותו בפוסט. על פי המשטרה מדובר בגבר המבוקש על כך שהטריד את בת זוגו לשעבר ואת בנה. יתרה מכך, סיגלר פרסמה סרטון נוסף שנשלח אליה ובו רואים את המבוקש פורץ לבית של אותה האקסית.
לאחר הפריצה הזו האקסית הוציאה נגדו צו הרחקה ומתברר כי בעבר הוא כבר שוחרר בערבות של  200 אלף דולר. הסיפור הזה, עם כמה שהוא מטריד, הצחיק לא מעט עוקבים שצפו בו ורוב התגובות היו סרקסטיות.
בפועל, יש לזכור כי אין לאפליקציות מאין אלו מחויבות לביטחון האישי של המשתמשים כשהם פועלים מחוצה לה ולכן מומלץ להיות זהירים טרם ובעת כל פגישה עם אדם לא מוכר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה