ויראלי

מגישת רשת 13 מזועזעת: "תמונות לא קלות, אירועים מזעזעים"

רותם ישראל לא מעכלת את כמות מקרי האלימות בישראל לאחרונה: "אי אפשר לשתוק יותר, מה קורה בתוך המדינה שלנו? מה נסגר אתכם אנשים? והכי חשוב - אם הענישה לא תוחמר על ידי בית המשפט והעבריינים ירקבו בכלא, אז המצב רק יחמיר, בוקר פסימי"
מערכת ice |  4
רותם ישראל (צילום פייסבוק/ רותם ישראל, יחצ)
האלימות ברחובות וכבישי ישראל הצליחו לגרום לזעזוע גדול בשבועות האחרונים. אנשים פשוט נוטלים את חייהם של אחרים בגלל רגע אחד של איבוד שליטה וגורמים למשפחות להפוך לאבלות. גם מגישת 'העולם הבוקר' ברשת 13 רותם ישראל לא יכולה להשאר אדישה לכך.
ישראל הזהירה בכיתוב שהוסיפה לסרטון: "מזהירה מראש, מראות לא נעימים. מצטרת, אבל את הבוקר הזה אני לא יכולה לפתוח בחיוך. אי אפשר לשתוק יותר, מה קורה בתוך המדינה שלנו? מה נסגר אתכם אנשים? והכי חשוב - אם הענישה לא תוחמר על ידי בית המשפט והעבריינים ירקבו בכלא, אז המצב רק יחמיר, בוקר פסימי".
 
לאחר מכן הסבירה בווידאו שהעלתה: "היום לא קל, פשוט קשה לפתוח את העיתון בבוקר, את המהדורות, אני מזהירה שיש תמונות לא קלות אז כל מי שזה עושה לו לא טוב תעברו הלאה. אירועים מזעזעים של אלימות, אנשים חמומי מוח, שמרשים לעצמם פשוט בהחלטה של רגע לפגוע באנשים. ברחובות פגיעה בנהג אוטובוס על ידי נערים, פעמיים, בחיפה תקיפה בכביש, מה קורה לנו?".

לסיום תהתה: "הדבר שהכי מטריד זו הכותרת הזו של עו"ד של עדי מזרחי החשוד ברצח יורי וולקוב שבעיני משפטנים זה לא רצח. בגבולות היבשים של המשפט, אם לא תהיה הרתעה והעבריינים לא ירקבו בכלא, המצב שלנו רק יחמיר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלימות
    ליאורה שפלר קוזלובסק 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה בסלע, רותם, את ממש צודקת !!!
    סגור
  • 2.
    תתלונני לאלה שמגינים על זכויות האזרח הפושע והמחבל
    שקד ירושלים 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם בדואי שאנס ילדה במיטה מקבל 5 שנים,אז למה אחד שסתם דקר משהו יקבל יותר? ברור שאני ציני, אבל הכל מתחיל בדאגה הצבועה למחבלים וממשיכה בפושע המקומי ועל כולם מנצחת המדיה , רוב הפושעים והגנבים והרוצחים הם ערבים וכל עוד המדיה מתעלמת מכך, אז מעגל הפשיעה ילך ויגדל ויגיע בסופו של דבר גם לנורמטיבים
    סגור
  • 1.
    רותם חכי חכי יהיה רק יותר גרוע
    ייייייישששששש 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך ניבא פרופסור ליבוביץ': השטחים הכבושים יהרסו את מדינת ישראל הבעיה שהוא לא יזכה לראות איך הנבואה שלו מתגשמת
    סגור
  • מסכים איתך וצריך להעיף את הכובשים חזרה לסעודיה ומצרים (ל"ת)
    שקד ירושלים 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור