ויראלי

הטרנד החדש של טיקטוק: מחטטים באשפה של רשתות קמעונאות

טרנד חדש ברשתות החברתיות חושף את צוללי האשפה שנכנסים לפחים בארה"ב על מנת למצוא אוצרות ולעשות שיימינג לרשתות הקמעונאיות שזורקות מוצרים תקינים ומזיקות לסביבה
מערכת ice | 
מזבלה (צילום Hadas Parush/Flash90)
נדמה כי למרות הוועידות השנתיות וההסכמים הרבים על יעדים להפחתה בפליטת גזי חממה, משבר האקלים רק הולך ומחמיר. כל זה לא תודות לרשתות הענק שממשיכות להם את הסביבה באמצעים שונים וזאת על אף שהן משווקות מסר אחר לחלוטין. כמה נשים מארה"ב זיהו את הדיסוננס הזה והחליטו לבצע צעד מחאתי שמביא להן לא מעט תשומת לב.

על פי הניו יורק טיימס ישנו טרנד חדש בעולם במסגרתו אנשים "צוללים" לפחי אשפה ומוצאים שם מיני אוצרות שנזרקו על רשתות קמעונאות שונות, מסיבות שלא ממש מצדיקות זאת. הדבר נובע מכך שלרשתות הללו נשאר עודף ענק של מוצרים תקינים והדרך "הזולה" ביותר להתמודד עם העודף היא פשוט באמצעות השלכתו.
טרנד הצלילה לפחי אשפה זכה להאשטאג מיוחד ברשתות החברתיות ומטרתו העיקרית היא בעצם לעשות שיימינג לאותן רשתות. למשל, אישה בשם טיפאני באלטר מצאה מספר תיקים של מותג האופנה היוקרתי Coach בפח האשפה. מתברר כי הם נזרקו כי כנראה היה מדובר בעודפים או מוצרים שהוחזרו ולא נמכרו בשנית. 
אישה אחרת מבצעת איסוף של מוצרי טואלטיקה רבים לנשים, כמו תחבושות וטמפונים ותורמת אותם למקלטי נשים. כיום נשים אלו ורבים נוספים פועלים על מנת לחשוף את הרגל הבזבוז המזהם של הרשתות הללו ועל מנת לעצור כל נזק נוסף לסביבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה