ויראלי

אוהד בוזגלו נשבר: "כואב לי הלב, בא לי לבכות"

אחרי הרצח המזעזע שהתרחש בחולון, בו נדקר למוות יורי וולקוב בן ה-52 רק בגלל ריב עם אופנוען במעבר חצייה, גרם לאוהד בוזגלו להישבר: "לאן הגענו? חיות אדם. עולם בסכנה! אין מילים!"
מערכת ice | 
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
מדינת ישראל הזדעזעה אמש (רביעי) אחרי הרצח המזוויע שהתרחש בחולון, כאשר הולך רגל נדקר בחזהו לעיניי אשתו בידי רוכב אופנוע שהתקרב אל מעבר החציה וכמעט פגע בהם. במהלך ויכוח שהתפתח בין שני הצדדים, נדקר בחזהו יורי וולקוב בן ה-52 ומת לאחר מכן מפצעיו.
הידיעה כאמור זעזעה את מדינת ישראל כולו, כאשר גם ידוענים רבים הגיבו על הרצח ברשתות החברתיות. אחד מהם הוא כוכב הריאליטי, אוהד בוזגלו, שהעלה אמש סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא כתב: "לאן הגענו? חיות אדם. עולם בסכנה! אין מילים!"
בוזגלו הוסיף: "האופנוען הרוצח הזה פשוט דקר אדם למוות בספונטניות לעיניי אשתו, על כלום! לקח חיים, הרס משפחות בשנייה של יצר חולני!". גם אחיו של אוהד, אסי בוזגלו, לא נשאר אדיש למצב כשהעלה גם הוא סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא כתב: "עכשיו ראיתי את סרטון הדקירה של האופנוען של בחור שבא להגן על אשתו במעבר חצייה בחולון, ותקשיבו, בא לי לבכות! מה נהיה פה?!"
בוזגלו הוסיף: "דקירה אחת בלב, וזהו, עוד נפש שרק באה להגן על אשתו כבר לא תהיה איתנו יותר. שום מילה על אותו 'אדם' שדקר למוות שאפילו אין לי אוצר מילים לתאר את מה שאני מאחל לו. פשוט חלחלה, כואב לי הלב", הוסיף וצירף אימוג'ים נקרעים מבכי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה