ויראלי

מדהים: 12 שנים אחרי - גור הכלבים שנעדר התאחד עם בעליו

ליז אלדרידג' קנתה מתנת יום הולדת לבנה הצעיר אוסקר - גורה מהממת בשם מיסי. אחרי מספר ימים נעלמו עקבותיה, אך באורח פלא, מיסי נמצאה אחרי 12 שנה בזכות שבב שהותקן לה והוחזרה לבעליה המקוריים
מערכת ice | 
כלב במלונה (צילום Florin Palamarciuc / Unsplash)
יש סיפורים שנדמה שנלקחו מסרט דמיוני או מספר טוב. כלבת ורדר טרייר קטנטנה שנעלמה בבריטניה עוד כשהייתה גורה, התאחדה עם הבעלים שלה 12 שנה במה שנראה כנס גלוי.
בכל התחיל בפברואר 2011, אז ליז אלדרידג' קנתה מתנת יום הולדת לבנה הצעיר אוסקר - גורה מהממת בשם מיסי. אבל לצערו הרב של אוסקר, הכלבה נעלמה בפתאומיות והשאירה את הילד שבור לב. אמא בילתה את שמונה השנים הבאות בנסיעה בכל רחבי הארץ במרדף אחר הימצאותה של הכלבה.
אלדריג', שעובדת עבור שירות הבריאות הלאומי של בריטניה, ויתרה בסופו של דבר על החלום - והשלימה עם העובדה שמיסי ככל הנראה נגנבה. אבל מזלה השתנה לחלוטין בשבוע שעבר אחרי שהודיעו לה כי מיסי נמצאה בזכות שבב שהתקינו לה. 
"זו הייתה תערובת של שמחה צרופה אבל גם עצב...מכיוון שמיסי הייתה במצב נורא", אמרה אלדרידג' על התאחדות עם חיית המחמד שלה. "היא הייתה מאוד עצבנית וביישנית. אנחנו מאמינים שהיא הוחזקה בשרשרת והוכתה. בכל פעם שרציתי לשים לה רצועה היא בכתה ופחדה מאוד", סיפרה. לאחר שבוע שהיא אצלה, אלדרידג' הודתה שמצבה של מיסי השתפר פלאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה