ויראלי

שירי מימון נותרה ללא מילים: "אנשים חולי נפש"

הרצח המזוויע בחולון של אחד מעובדי איכילוב במעבר חציה על ידי אופנוען, זעזע את הזמרת: "איך אפשר להירדם? אחרי יום כל כך קשה, עם עוד חדשות מטורפות, על איש יורי שמו, עולם ומלואו שנדקר ישר בלב ומת על ידי רוכב אופנוע אחרי שזה העיר לו. מדינה משובשת"
מערכת ice | 
שירי מימון (צילום קשת 12)
היום הקשה שעבר אמש (רביעי) על מדינת ישראל, החל בשני פיגועים בירושלים ונמשך בעוד רצח מזוויע, הפעם במעבר חצייה בחולון, כאשר עובד בבית החולים איכילוב נקלע לעימות עם רוכב אופנוע שדקר אותו למוות.
הזמרת ושופטת הכוכב הבא בקשת 12 שירי מימון נמצאת בימים אלו בהיריון מתקדם ואין ספק שהמקרה הזה גרם לה לזעם רב. לאחר ששיתפה תמונה של יורי וולקוב, הנדקר, היא כתבה: "איך אפשר להירדם?".

עוד הוסיפה: "אחרי יום כל כך קשה, עם עוד חדשות מטורפות, על איש יורי שמו, עולם ומלואו שנדקר ישר בלב ומת על ידי רוכב אופנוע אחרי שזה העיר לו. מדינה משובשת, אנשים חולי נפש ברחובות. מה יהיה עלינו?".
זוכה "הישרדות" אסי בוזגלו גם צפה בסרטון הדקירה, ונותר מזועזע: "בא לי לבכות, מה נהיה פה? דקירה אחת בלב וזהו עוד נפש שרק באה להגן על אשתו שכבר לא תהיה איתנו יותר. ושום מילה על אותו אדם שדקר למוות שאפילו אין לי אוצר מילים לתאר את מה שאני מאחל לו. פשוט חלחלה, כואב לי הלב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה