ויראלי

שיר אלמליח במסר לאקסים: "התאהבתי פעם אחת בחיים"

הדוגמנית ואשת העסקים שנמצאת במערכת יחסים עם עיתונאי חדשות 12 גלעד שלמור, הצהירה: "שמחה שהרגשתי מהי התאהבות ואני מאחלת לעצמי להרגיש בדיוק את אותה תחושה שוב"
מערכת ice | 
שיר אלמליח בקמפיין ללי קופר (צילום אלכס ליפשיץ)
כשהיא נמצאת במערכת זוגית מסקרנת עם עיתונאי חדשות 12 גלעד שלמור, הדוגמנית ואשת העסקים שיר אלמליח זרקה אמש (רביעי) פצצה בסשן שאלות ותשובות עם עוקביה באינסטגרם.
יש לציין כי כמובן מרבית השאלות עסקו בחיי האהבה שלה והיא בין היתר נשאלה מתי התאהבת באמת בחייה. התשובה לכך הייתה מפתיעה מאוד: "התאהבתי פעם אחת בחיים שלי לפני כמה שנים. שמחה שהרגשתי מהי התאהבות ואני מאחלת לעצמי להרגיש בדיוק את אותה תחושה שוב".

בין האקסים הבולטים של אלמליח ניתן למצוא את הגרוש הראשון כדורגל העבר אלרואי כהן, צלם האופנה האיטלקי ג'וזף קראדו, וגם הגרוש האחרון מייקל זנזורי. תשובה של ממש מי האיש בו התאהבה באמת, לא נחשפה.
לגבי השאלה האם היא בחשק לזוגיות או רוצה להיות לבה, השיבה: "לא רודפת אחרי הנושא הזה, נעים לי במקום שאני נמצאת בו, אני נהנית מאד מהלב שלי. היום יש בי משהו שלם ומחובר, זוגיות בשבילי זה משהו קדוש, זה קליק שלא תמיד יש אותו, כימיה. זה לא משהו שקל למצוא ולטפח, עד שאחליט שהגיע הזמן, טוב לי ככה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה