ויראלי

פורנו ילדים? ענקית האופנה מסתבכת בשערורייה מדאיגה

בית האופנה הענק בלנסיאגה נפרד מקניה ווסט כדיי להימנע משערוריות אבל כעת מתברר שהוא כנראה היה זקוק לבדק בית הרבה יותר מעמיק. קמפיין החגים של ענקית האופנה גורר ביקורות וקונספירציות הקשורות בפורנוגרפיית ילדים
מערכת ice | 
התעללות בילדים (צילום vecteezy)
כמדיי שנה בתי האופנה השונים והמפורסמים ביותר בעולם מפרסמים את הקמפיין שלהם לתקופת החגים הנוצרית אך השנה קמפיין אחד ומוזר בלט על פני האחרים. הקמפיין החד של בית האופנה 'בלנסיאגה' בחר לפנות השנה לצרכנים עם התמקדות על אקססוריז לבית ולכן צילם ילדות קטנות עם פריט מדאיג.
 

בתמונות הקמפיין, שכבר הוסרו, ניתן לראות ילדה קטנה מחזיקה תיק בצורת בובת פרווה - תמים למדי, נכון? אז לא בדיוק. בהתבוננות מעמיקה יותר נוכל לראות שהבובה הזו "עונדת" עליה אלמנטים מיניים מעולם ה-BDSM, מה שהופך את הקמפיין לתמוהה מאד. 
בית האופנה מיהר לפרסם התנצלות וטען שהילדה לא הייתה אמורה להצטלם כך. אבל, האינטרנט כטבעו ממש לא מיהר לסלוח ואפילו צלל עמוק יותר לשאר הקמפיינים של בית האופנה, שלאחרונה נפרד מקניה ווסט על מנת להימנע משערוריות. 
בבחינה נוספת של קמפיין אחר שעשה עם 'אדידס', נמצאה תמונה של תיק מבית האופנה על רקע של מסמכים. לאחר שנעשה זום נמצא שמדובר במסמכים משפטיים משנת 2008 העוסקים בהפצת פורנוגרפיה של ילדים.
גם במקרה זה בית האופנה התנצל במהירות מפתיעה וגם כאן הוא טען שהמסמכים הללו הוטמעו ללא רשותו. לכך הוסיפו ש'בלנסיאגה' נמצאת בהליכים משפטיים נגד הגורם בהפקת הקמפיין ששם את המסמכים בתמונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה