ויראלי

חרם על חברת הטמפונים: "פוסט מיזוגני ומגעיל"

ציוץ קצר של חברת הטמפונים טמפקס זכה לתהודה רבה, ולא במובן החיובי, אחרי שיצא בלגלוג על גברים. עוקבים מזועזעים קוראים כעת לחרם על המותג
מערכת ice | 
טמפקס (צילום אינסטגרם טמפקס)
טמפקס מתמודדת עם תגובה מגעילה על ציוץ גס - שמבקרים תקפו אותו כ"מיזת נשים".
"אתה ב-DM שלהן. אנחנו בתוכן. אנחנו לא אותו הדבר", כתבה ביום שני חברת מוצרי הווסת. הפוסט המוזר הזה הוא פארודיה עצומה על הסלנג המקוון "slide into the DMs", כלומר כאשר מישהו שולח הודעה ישירה למישהו אחר - בדרך כלל אדם שאליו הוא נמשך - במדיה החברתית.
טמפקס, שבבעלות קונצרן פרוקטר אנד גמבל, נתקלה כמעט מיד בתגובה נגד הציוץ המרמז.
"איכס!" הגיב אחד העוקבים. "זה מעבר לזה בלתי הולם מצד תאגיד". "ממש מוזר לחברה שמוכרת מוצרים המיועדים לתפקודי הגוף הטבעיים של האישה כדי ליצור ציוץ שמייצר אישה על שימוש במוצרים שלה", אמרה אחרת.
עם זאת, שעות ספורות לאחר מכן, החברה הכפילה את הפוסט השנוי במחלוקת, וצייצה מחדש את הפרודיה עם הערה נוספת שהיא "סירבה לתת לטוויטר להיסגר לפני ששיתפנו את הציוץ הזה".
 
בתגובה, אלפי משתמשי מדיה חברתית מזועזעים לקחו את ההאשטג "#BoycottTampax", ודחקו באחרים לוותר על המותג בגלל "התעסקות מינית" של חלק גדול מבסיס הלקוחות שלו.
"תפסיקו לתמוך במותגים שלא תומכים בנשים", אמר משתמש טוויטר אחד. "זהו ציוץ מגעיל ומיזוגיני. מוצרים נשיים לא אמורים להיות מיניים לעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה