ויראלי

נטלי דדון חוטפת שיימינג בחזרה: "שבי בשקט, תתעסקי בעצמך"

המנטור ניר דובדבני התפוצץ על אשת העסקים בעקבות הסטורי בו זעמה על בר היין שדרש ממנה 750 שקל לבקבוק יין: "מישהו פעם אמר לך כמה את גובה להשקה שאת רק מגיעה ולא עושה כלום רק מגיעה, מישהו פעם נכנס לך לנשמה מישהו פעם עשה לך שיימינג על זה, מישהו פעם אמר לך כמה עולה דברים באתר שלך?"
מערכת ice |  3
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
הסטורי של נטלי דדון בבר יין בו בילתה עם חברה ונדרשה לשלם 750 שקלים עבור בקבוק שהיא נוהגת להזמין ב-80 שקלים מהסופר הפך לוויראלי במיוחד והעלה את הנושא שוב לדיון, אבל מסתבר שיש גם מי שיוצא נגד אשת העסקים והדוגמנית בעקבות הדברים הקשים שהטיחה.
המנטור המוכר שהספיק לעשות אקזיט מרהיב, ניר דובדבני, יצא במילים קשות כלפי דדון: "איך את לא מתביישת? תגידי לי גברת נטלי דדון איך את לא מתביישת לעשות שיימינג לעסק, מי את שתגידי לו כמה לגבות, מי את?".
 
עוד הוסיף: "מישהו פעם אמר לך כמה את גובה להשקה שאת רק מגיעה ולא עושה כלום רק מגיעה, מישהו פעם נכנס לך לנשמה מישהו פעם עשה לך שיימינג על זה, מישהו פעם אמר לך כמה עולה דברים באתר שלך? תשבי בשקט ותתעסקי בדברים שלך ואל תפגעי בעסק שאת לא יודעת כמה עולה לו לא הארנונה לא שכירות העובדים, מה את מבינה בעסקים בכלל? תני לאנשים להתפרנס".

דדון לא נותרה ללא מענה ותקפה בחזרה: "כשאני אבחר את אנשי השיווק שלי אחפש בו ערכים לפני סיסמאות. פוסט שכולו בריונות מטעמך זה השפל החדש נגמרו לך הטריקים השיווקים בשרוול ואתה מזמין אותי לרילס משותף? אני מישהי שלעולם לא תלך להרצאה של אדם שמתבטא כמוך ויורד כל כך נמוך, מישהי שסמכת על כך שאם תיכנס בה עם מלא שקרים היא תמנף אותך עוד קצת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בדיחה
    אחת שיודעת 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניר דובדבני בעצמו צריך להתבייש לפני שהוא מפנה אצבע מאשימה לאדם אחר...
    סגור
  • 2.
    ממש לא שיימינג
    עוזי 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למסעדות כולם הולכים להשקות לא זה ההבדל הקטן אל תפגעו במקור הפרנסה שלכם שהוא הציבור נמשיך להנות במסעדות וגם כך משלמים טוב אפילו טוב מאוד אל תגזימו
    סגור
  • 1.
    היא לא עשתה שיימינג, היא הסתירה את השם (ל"ת)
    ננננ 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור