ויראלי

סוכל פיגוע קטלני בבית כנסת: חמושים עם סממנים נאצים נעצרו

שני גברים חמושים נעצרו בתחנת הרכבת בניו יורק בחשד שתכננו לפגוע באנשים מהקהילה היהודית בעיר ולבצע פיגוע קטלני. השניים נעצרו כשהם נושאים עליהם אקדח לא חוקי, מחסנית וסכין ציידים, ואחד מהם אף חבש סרט נאצי על הזרוע
מערכת ice | 
חרדים בברוקלין (צילום ויקיפדיה)
שני גברים חמושים נעצרו אמש (שבת) בתחנת הרכבת בניו יורק שבארצות הברית בחשד שתכננו לפגוע באנשים מהקהילה היהודית בעיר ולבצע פיגוע קטלני. שני הגברים נעצרו כשהם נושאים עליהם אקדח לא חוקי, מחסנית וסכין ציידים, ואחד מהם אף חבש סרט זרוע נאצי. על פי דיווח ב-CNN, אחד החשודים איים לפגוע במספר בתי כנסת באזור ניו יורק בתקופה האחרונה.
השניים נעצרו בעקבות איסוף מודיעין ופעילות משולבת של משטרת ניו יורק וה-FBI, כך לפי הודעה רשמית של משטרת ניו יורק. הם זוהו בתחנת הרכבת על ידי שוטרים שנפרסו מראש בנקודות אסטרטגיות ברחבי העיר ובעקבות איכון טלפוני. 
בכלי תקשורת בארה"ב דווח שאחד מהעצורים הוא כריסטופר בראון, בן 21 בעל עבר פלילי, והוא אותו הבחור שפרסם איומים רבים על בתי כנסת ברשתות החברתיות. נגד בראון יוגש כתב אישום בגין איומים בטרור, תקיפה והחזקה לא חוקית של נשק.  החשוד השני הוא מת'יו מרר, בן 22 ממנהטן, ונגדו יוגש כתב אישום בגין החזקה לא חוקית של נשק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה