ויראלי

חבר הסנאט תועד מבלה עם דוגמנית טרנסית: "זאת לא אני"

חבר הסנאט הצ'יליאני פילפה קאסט תועד מבלה עם אשה אחרת בעודו נשוי, לאחר מספר ימים הגיב: "אני ואשתי בהליך פרידה, הביקורת? פוגעני ומלאה בדעות קדומות"
מערכת ice | 
חבר הסנאט והדוגמנית (צילום צילום מסך טוויטר)
הסנאטור הצ'יליאני פליפה קאסט מצא עצמו בלב הסערה לאחר שתיעוד בו הוא נראה מבלה עם אישה שאינה אשתו שזהותה לא מוכרת הופץ והעלה חשד כי הוא צורך זנות. בסרטון, גולשים רבים טענו כי מדובר בדוגמנית הטרנסג'נדרית ג'ואה קבאנאס.
 
הביקורת החברתית הנרחבת שעלתה נגד קאסט גברה ולאחר מספר ימים הוא נאלץ להגיב לטענות ולשמועות שעלו כלפיו ברשתות החברתיות. בתחילה הודה שהוא ואשתו נמצאים בתהליכי פרידה. בהמשך אמר "האנשים שהגיבו לסרטון היו מלאים בדעות קדומות והאשמות כלפי האישה שליוותה אותי ברכב, והם אפילו תהו בנוגע לזהות המגדרית שלה. זאת התנהגות אלימה במיוחד. זה מפתיע אותי שאנשים רבים שהפנו כלפי את ההאשמות האלה מגדירים עצמם כמגני נשים ומעודדים גיוון מגדרי בפרופילים שלהם".
קאסט הוסיף והכחיש את המיוחס לו והכריז שהאירוע כולו היה מבוסס על דעות קדומות. "זה מכאיב לראות שיש מי שמנסה להשיג מהאירוע הזה משהו, מבלי לחשוב על הנזק שהוא עלול לגרום", כתב. "החלטתי להגיב כדי כדי להאיר על הדעות הקדומות והאפליה שעולות מכך".
גם הדוגמנית הטרנסית ג'ואה קבאנאס הכחישה כי זו היא שמופיעה בסרטון. בנוסך לכך קבאנאס והפנתה אצבע מאשימה לגורמים פוליטיים בשמאל. "זאת לא אני בסרטון הזה", היא אמרה, "אני לא נערת ליווי, אני סטודנטית לנטורופתיה. השמאל ימציא כל דבר כדי לכסות על המחדלים שלו. בבקשה, תכבדו אותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה