ויראלי

כוכבת הטיקטוק בלבלה את הכנסת: "איך מרפאים לב שבור?"

תמר ריילנגר אחת מחמש כוכבות טיקטוק שהוזמנו על ידי הכנסת לחגיגות ההשבעה כדי לחבר את הדור הצעיר לפתיחת הכנסת ה-25, כבשה את הרשת כאשר פנתה לרופא הכנסת בשאלה מפתיעה במיוחד "איך מרפאים לב שבור?" וזכתה מד"ר קובי שר לתשובה מפתיעה עוד יותר
מערכת ice | 
כוכבי הטיקטוק בכנסת (צילום הכנסת)
השבעת הכנסת ה-25 שהתקיימה אמש בנוכחות יו"ר הכנסת, נשיא המדינה, ראש הממשלה וחברי הכנסת החדשים והוותיקים הייתה צבעונית ושמחה במיוחד ולא רק בשל משמר הכבוד, מרבדי הפרחים הלבנים שקישטו את המשכן, פרשים רכובים על סוסים ועשרות ילדים מקסימים שנופפו בדגלי ישראל -  בשונה מאירועים קודמים, הפעם החליטו בכנסת לפתוח את המשכן להגעתם של כוכבי הטיקטוק הגדולים של ישראל שלהם מיליוני עוקבים כדי לחבר את הדור הצעיר לחגיגת הדמוקרטיה. 
חמשת הכוכבים שליוו את יום ההשבעה וזכו לסיור במשכן תיעדו ושידרו למיליוני ילדים את טקס קבלת הפנים לנשיא המדינה יצחק הרצוג, הם צילמו וגם טעמו את הארוחה הארץ ישראלית המרהיבה שהוגשה בסמוך לאולם ירושלים לחברי הכנסת, השגרירים וסגל א' של המדינה וגם צפו בשלל יצירות האומנות הפרוסות ברחבי המשכן כדי שהעוקבים שלהם שצורכים תוכן בעיקר דרך הסמארטפון יקבלו הצצה נדירה לפינות נסתרות במשכן.
 
תמר ריילנגר זמרת מוכשרת שכובשת את הטיקטוק בשיח אמיץ על דימוי גוף וחושפת את הכאב לאחר פרידה מבן זוג, הייתה אחת מחמשת הכוכבים אמש במשכן ולאורך היום הפתיעה את חברי הכנסת שרגילים להישאל בעיקר על עמדתם בנושאים פוליטיים – בדילמות אישיות מחיי הזוגיות שלה ורבים העניקו לה תשובות מרגשות וכנות. אחד מהרגעים הקסומים לאורך יום ההשבעה היה כאשר ריילנגר פגשה את רופא הכנסת ד"ר קובי שור ושאלה אותו בהפתעה: "איך מרפאים לב שבור?", ד"ר שר שנשאל בשגרה על נושאים רפואיים על ידי חברי הכנסת הופתע לרגע מסוג השאלה ואמר כי זאת שאלה מצויינת: "התשובה היא כזאת, את מרק העוף היהודי את מכירה?", שאל הדוקטור וריינגלר השיבה "בוודאי". ד"ר שר אמר כי זאת התשובה ללב שבור.
בהמשך היום הפתיעה ריינגלר את יו"ר הליכוד ח"כ בינימין נתניהו בשאלה האם כדאי לה לחזור לאקס שלה ונתניהו השיב בחיוך רחב, השרה לשוויון חברתי מירב כהן אמרה ״אם את מאמינה שיש בכוחו להשתנות ולכבד אותך אז תתקשרי. אין דבר יותר חשוב מאהבה". 
כוכב הרשת אור זוטי שיש לו 7.5 מיליון עוקבים ברשת החברתית ושיר צ'יפ מומחית הקולינריה בטיקטוק פתחו לח"כ הטרי בועז ביסמוט עמוד טיקטוק שהחליט לזרום עם הכוכבים וכתב בסרטון הראשון שלו איתם ועם ח"כ לשעבר פנינה רוזנבלום: "אתם מכירים אותם? הם אמרו לנו לפתוח ויקטור ואנחנו לא מבינים למה".
מי שהוסיפה ליום ההשבעה המון זוהר הוליוודי, הייתה לרה גרינסס כוכבת טיקטוק עולמית בת 16 מאשדוד שלה 3.5 מיליון עוקבים. לאורך היום הצטלמה גרינסס ברחבי המשכן עם תאורה מיוחדת המקנה לסרטונים שלה איכויות וידאו ייחודיות. הכוכבת תיעדה את ביקורה ביציע המכובדים של מליאת הכנסת, צעדה באולם שאגאל המיתולוגי והתרגשה במיוחד ממפגש עם ט'אצ כלב הלברדור האהוב של יחידת הכלבנים של משמר הכנסת. "הצילומים היום ידברו מאוד אל הדור הצעיר. הם צריכים לדעת מה קורה בכנסת ואני באופן אישי מאוד מתרגשת להיות במשכן בפעם הראשונה בחיי ועוד ביום חשוב שכזה. אם הייתי לומדת היום אזרחות אז הביקור בהשבעת הכנסת היה התירוץ הטוב ביותר ללמה לא הגעתי לבית הספר", אמרה גרינסס בחיוך.

מקס בחמן מומחה העיצוב בטיקטוק צילם את יצירות האומנות הרבות שפרושות ברחבי הכנסת והופתע מאוד לראות במשכן את היצירה "השליח, 2009" של סשה סרבר, שזכתה לכינוי "הבאטמן של הכנסת". היצירה מתארת דמות שעוטה על פניה מסיכה של "איש עטלף", לגופה גלימה מתקופת הרנסנס ומתחת לתלבושת נעלי עבודה מודרניות, המסגירות את העובדה שמדובר בתחפושת. בחמן שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות ביצירה וכתב: "באטמן עם קרוקס זה גאוני".
מנכ"ל הכנסת גיל סגל פגש את הכוכבים במהלך ביקורם ואמר להם כי ההגעה שלהם למשכן היא הדרך הטובה ביותר לדבר אל הדור הצעיר ולהנגיש את עוצמת היום בכנסת באמצעות הסמארטפונים: "אתם מדהימים. ספרו על היום הזה. המטרה שלנו היא להקליל את הכנסת. שתפו את העוקבים שלכם במה שחוויתם. אין לי ספק שזו לא הפעם האחרונה שבה הכנסת תשלב כוכבי רשת בעשייה הרבה שמתרחשת בין כותלי בית העם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה