ויראלי

נועה קירל צריכה לדאוג? זה התפקיד שקיבל בן הזוג

אחרי שרץ כמועמד בבחירות לנציג המסלול באוניברסיטת רייכמן, בן הזוג של נועה קירל יכול להיות גאה מהתוצאות. אך האם קירל עצמה צריכה לדאוג?
מערכת ice | 
נועה קירל ותומר הכהן (צילום אינסטגרם)
רק לאחרונה פורסם כי תומר הכהן, בן זוגה של נועה קירל, עבר להתגורר בהרצליה בעקבות לימודיו באוניברסיטת רייכמן הסמוכה, ונראה כי היא נכנס חזק לקטע הסטודנטיאלי ואף הצליח להשיג לעצמו תפקיד מכובד. אך האם יישאר לו זמן גם לבת הזוג?
לפני שבוע דווח כי כי תומר הכהן מתמודד לתפקיד נציג מסלול באוניברסיטת רייכמן. סטורי שהעלה ניתן לראות תוכנה בה ניתן לבחור מי יהיה נציג המסלול בחוג למדעי המחשב ויזמות, ובין האופציות לבחירה ניתן למצוא את הכהן, כמו שני מתמודדים נוספים - טל מירון ותומר גנדלר.
הבוקר דיווח ערן סויסה בעמוד האינסטגרם שלו כי הכהן גבר על המתמודדים האחרים ונבחר על ידי הסטודנטים במסלול שלו להיות הנציג בחוג למדעי המחשב, זאת לאחר שהשיג 90.91% מהקולות, המהווים את הצבעתם של עשרה סטודנטים בלבד. כך או כך -הרוב קובע.
אז, לתשומת ליבה של קירל, נראה שלצד הלו"ז הצפוף שלה, כעת גם לבן הזוג יש לא מעט עיסוקים תובעניים.
כזכור, לאחרונה הכהן החליט לעזוב את הדירה שלו בתל אביב בה התגורר בשנתיים האחרונות בשכירות, והשכיר לעצמו דירה בשכונת נוף ים שבהרצליה.  הסיבה לכך שהכהן עבר להתגורר בהרצליה היא כאמור כי הוא החל בחודש שעבר את לימודי התואר הראשון שלו במדעי המחשב ויזמות באוניברסיטת רייכמן. למרות זאת,  הכהן ובת זוגו נועה קירל עדיין לא עברו להתגורר יחדיו. קירל כידוע מתגוררת יחד עם הוריה ברעננה, אך זאת בהחלט התקדמות גאוגרפית משמעותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה