ויראלי

כוכבת האח הגדול בזוגיות חדשה, זה המסר ששלחה לאקס

רומי נסט הופיעה לאירוע השקת משרדה החדש של עורכת הדין לענייני משפחה, סיון כהן וחשפה כי היא בזוגיות: "אני מאשרת. אני אשמור על פרטיותו אבל אני שמחה ומאושרת", מה היא איחלה לשי יעקובוביץ' האקס?
מערכת ice | 
רומי נסט (צילום אור גפן)
זוכרים שכוכבת האח הגדול רומי נסט ואחד החתנים המוכרים של חתונה ממבט ראשון שי יעקובוביץ' הודיעו במהלך שנת 2021 כי הם בזוגיות? השניים שמרו עליה בסוד זמן ארוך ולאחר שהדבר נחשף, מהר מאוד גם הגיעה הפרידה.
יעקובוביץ' סיפר לאחר שקיבלו את ההחלטה המשותפת::"היא נסיכה אמיתית, דברים פחות הסתדרו, והחלטנו שלא. נפרדנו בטוב ונשארנו חברים טובים. את שאר הפרטים אני אשאיר בינינו". אבל כעת נסט התקדמה הלאה ויש לה מסר חשוב להעביר לאקס.

האחרונה הופיעה לאירוע השקת משרדה החדש של עורכת הדין לענייני משפחה, סיון כהן במגדל הכשרת היישוב בבני ברק וסיפרה בראיון כי היום היא בזוגיות חדשה: "אכן כן, אני מאשרת. אני אשמור על פרטיותו אבל אני שמחה ומאושרת". כשנשאלה איך הכירו והאם דרך האוניברסיטה בה היא עושה תואר במשפטים כיום השיבה: "דרך חברים משותפים, לא באוניברסיטה. מחוץ לכותלי האוניברסיטה.".
על האקס דיברה רק טובות: "אני חושבת שהוא יפרגן מכל הלב, אנחנו חברים טובים ואני מאחלת לו גם שימצא את האחת שלו." לאחר מכן נשאלה מה הצעד הבא בזוגיות והשיבה:"לוקחים את הדברים לאט לאט, לומדים להכיר. מה שצריך לקרות קורה. לאט לאט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה