ויראלי

לינור אברג'יל חושפת בכאב: "החיים שלי השתנו, רציתי לברוח מהכל"

לינור אברג'יל הגיבה לראשונה על ביטול תחרות מלכת היופי של ישראל וחשפה: "הייתי ילדה עצובה, חיכיתי שמישהו ישים לב שקשה לי. אישה היא לא גוף או פנים ואין לאף אדם זכות בעולם לבקר אותנו"
מערכת ice | 
לינור אברג'יל (צילום מתוך אינסטגרם)
תחרות מלכת היופי של ישראל, שיש שיגידו שכבר מזמן הפכה למיותרת ומיושנת, לא תיערך השנה. התחרות נערכה בישראל החל מנת 1950, ולמעשה זו הפעם הראשונה מאז שהוא לא ייערך בישראל. המשמעות: בפעם הראשונה בהיסטוריה - אף נציגה ישראלית לא תיקח חלק במיס יוניברס.
אחת מהנשים שהתפרסמו יותר מכולן דרך התחרות היא הדוגמנית לינור אברג'יל, שהגיבה על ביטול התחרות עם פוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בו כתבה: "כל הבוקר קבלתי שיחות על מה דעתי שתחרות היופי בוטלה אז אני חושבת שזה המקום הכי נכון לי להגיב".
לפוסט צירפה אברג'יל סרטון שלה מאותה תחרות והמשיכה: "אתם רואים ,ילדה עם כתר על הראש, שמחה, שברגע זה השתנו לה החיים, ואני, אני רואה ילדה עצובה שרק הרגע גילתה שהחיים לא כאלה דבש, ומחכה שמישהו ישים לב שקשה לה, שהיא מתגעגעת הביתה, שהדבר האחרון שמעניין אותה זה התחרות הזו, ושהיא פה, רק כי רצתה לברוח מהכל!!!"
אברג'יל המשיכה: "ונכון שאז העולם היה אחרת, אני לא מתעלמת מזה, אבל היום, שנת 22, אנחנו לא שותקות יותר!!! אישה היא לא גוף או פנים ואין לאף אדם זכות בעולם לבקר אותנו, או להעריך את המשקל שלנו לראות אם הוא תואם את מה שהולך בשוק!!! ושלא תטעו אני רוצה שהבנות שלי יהיו יפות וצנועות אבל אך ורק בשביל עצמן!!! שלעולם לא ירגישו שהן שוות רק בזכות איך שהן נראות!!! אנשים משתנים, העולם משתנה, מותר להגיד טעינו ולהמשיך הלאה לעולם שבו נשים ימשיכו לנהל את העולם אבל אך ורק בזכות מי שהן, ולא בזכות שום דבר אחר. אוהבת".
 
לינור אברג'יל, מיס יוניברס לשנת 1998, יוטיוב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה