ויראלי

מיכל הקטנה לא ציפתה: מה עשתה האקסית של בן אל?

אורטל עמר נכנסה לתחפושת גדולה של בובה, שמותירה אותה ללא אפשרות לזיהוי, הגיעה לבקר את כוכבת הילדים בזמן החזרות והותירה אותה ללא מילים: "שאלוהים ילווה אותך באמונה שלך בבחירות שלך בהצלחות וגם ברגעי המשבר. ואת נראת בת 25"
מערכת ice |  6
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
כוכבת הילדים מיכל הקטנה ציינה היום (רביעי) את יום הולדתה ה-40 ואין ספק שזה אירוע מרגש, גם עבור החברות הטובות. למרות המעמד, לו"ז החזרות הצפוף שלה נותר כסדרו והיא בילתה את היום בהכנות להצגת הילדים "גשם של סופגניות" שתוצג בחנוכה.
חברתה הטובה והקרובה אורטל עמר, החליטה להפתיע אותה בדרך מיוחדת ובסרטון שהעלתה לאינסטגרם הראתה איך נכנסה לתחפושת גדולה של בובה, שמותירה אותה ללא אפשרות לזיהוי, עמר רקדה ושימחה את חברתה בשיר יום הולדת ולמרבה הפתעתה של מיכל הקטנה, הסירה את ראש התחפושת הגדול וגילתה כי היא זו שבאה להפתיעה.
 
עמר גם צירפה ברכה מרגשת: "מיכלי אהובה שלי, אני מאחלת לך שהקידומת החדשה תביא איתה מלא תבונה, שתביא לך אושר פנימי אמיתי, שתסתכלי במראה ותהיי שלמה ושמחה. אני אוהבת אותך כאילו אנחנו חולקות דם. תחגגי את החיים כמו שרק את יודעת, בגדול, עם הרבה נתניה כלפי הסובבים שלך. את אמא מופלאה לששה ילדים שאי אפשר לא להתמכר אליהם".

עוד הוסיפה: "מאחלת שנחגוג עוד הרבה רגעים יפים ושמחים. אני באמת רוצה שתזכרי כמה את מיוחדת, העולם שבנית לך הוא בזכותך, בזכות האדם הטוב שאת. שהלב שלך תמיד יישאר נקי ואמיתי ותדעי לשים סביבך אנשים טובים. אני אאחל לך שאלוהים ילווה אותך באמונה שלך בבחירות שלך בהצלחות וגם ברגעי המשבר. ואת נראת בת 25".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מיכל הקטנה
    רותי כהן 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב שפע ברכות. תחי החברות
    סגור
  • 4.
    2 פריחות
    רותי 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דיבור, התנהגות, התנהלות ורמה של 2 פריחות ממוצעות. יש מצב שלא סיימו בגרות?שלא לדבר על אקדמיה או משהו בנוסף. מובלות ע״י רצון עז לחיות עמו עשירות. נראה שבאו מחוסר כל כלכלי. הזוהי דוגמא לערכים? ל משפחתיות? הזויות....
    סגור
  • רותי, מה את רוצה מהן? מה התגובה הפוגענית הזו?
    אני המומה 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז לא סיימו בגרות אפשר לחשוב...אני בעלת תואר שני זה אומר שאני אדם יותר טוב? יותר מאושר? מי את שתקבעי שהשכלה קשורה למצב כלכלי? למה לקרוא להן פרחות? תתבישי
    סגור
  • 3.
    מכשפה תפסיקו לתת לבהמות האלה במה
    אבנר 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איכסה איך חוסמים אותכם, לא הבנתם לא תומכים בפרסום מכשפות
    סגור
  • 2.
    אמאל'ה, זו אותה בחורה (ל"ת)
    לירון 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אשפה
    ירו 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ערימת הזיבליות
    סגור