ויראלי

מטורף: מטאור פגע ישירות בבית והשמיד אותו - "נשרף לחלוטין"

תושב קליפורניה, דסטין פרוסיטה, טוען כי מטאור שחצה את כדור הארץ פגע פגיעה ישירה בביתו והשמיד אותו: "כדור בוער נפל מהשמיים"
מערכת ice | 
הבית שנפגע ממטאור (צילום צילום מסך)
מטורף: תושב קליפורניה, דסטין פרוסיטה, טוען כי מטאור שחצה את כדור הארץ פגע פגיעה ישירה בביתו והשמיד אותו. על פי הטענות, המטאור פגע ישירות במרפסת ביתו של פרוסיטה וגרם לנזק רב כשביתו נשרף כליל.
למזלו של פרוסיטה, הוא לא שהה בבית בזמן שהאירוע המבהיל התרחש כייוון שיצא עם שני כלביו לטיול, אך אחד מהכלבים שלו שכן נשאר בבית מת באירוע. פרוסיטה סיפר: "שמעתי קול נפץ חזק והתחלתי להריח עשן. חזרתי למרפסת וראיתי שהיא נשרפה לחלוטין", סיפר פרוסיטה בראיון שערך לרשת הטלוויזיה KCRA.
כדור האש שפגע בביתו של פרוסיטה נלכד בעדשת המצלמה. תושבים מקומיים הספיקו לתעד אותו לפני הפגיעה ההרסנית. הרשויות כבר יצרו קשר עם סוכנות החלל האמריקנית נאס"א ועם חיל האוויר כדי לבדוק אם אכן מדובר בפגיעת מטאור.
חשוב לציין כי הסיכוי להיפגע ישירות ממטאור הוא 1 ל-4 מיליארד. פרוסיטה הוסיף: "תמיד צפיתי במטחי מטאורים כשהייתי ילד, אבל לא האמנתי שאחד כזה ינחת בחצר שלי או יחדור דרך גג הבית שלי. לא ראיתי בעצמי מה זה היה אבל כל אדם שדיברתי אתו סיפר כי כדור בוער נפל מהשמיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה