ויראלי

בני נוער עוררו בלאגן בקולנוע: "מי ששותק בן *ונה"

עשרות ילדים ובני נוער יצרו מהומה בהקרנת הסרט "השתיקה" בקולנוע בגבעתיים. המשטרה הגיעה להוציא אותם והסרט הוקרן באיחור של שעה. צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
קולנוע (צילום unsplash)
"הלכתי לראות סרט, ספציפית את הסרט "השתיקה". אבל זה היה הסרט הכי פחות שקט שאי פעם הייתי בו." כך תיאר אדם שהלך לקולנוע  בקניון רב חן גבעתיים בערב יום חמישי האחרון, ולא ציפה שהאירוע יצא משליטה בעקבות התפרעויות של בני נוער.
"הסרט היה אמור להתחיל ב21:50." סיפר אותו אדם לערוץ הטלגרם של דניאל עמרם, "הסרט באמת התחיל אבל אחרי 5-10 דקות התחילו עשרות ילדים קטנים שהיו שם ללא ההורים למחוא כפיים בקולניות ללא כל סיבה והאנשים בקולנוע ביקשו מהם להיות בשקט אבל בתגובה הם התחילו לצעוק בקולנוע "מי ששותק בן זונה! מי ששותק בן זונה! ..."
 פורסם בערוץ הטלגרם של דניאל עמרם
האיש ממשיך לתאר את הבלאגן, "התחילו לקפוץ ולצעוק, בהמשך גם זרקו פופקורן על כולם, הזמינו את הסדרנים לשם והם עצרו את הקרנת הסרט. הסדרנים ניסו לעצור אותם ללא הצלחה. אחר כך הילדים צעקו שם בעד בית''ר וחלק צעקו גם בעד ביבי.  זה היה לגמרי בית משוגעים שם."
 פורסם בערוץ הטלגרם של דניאל עמרם
לאחר שהוזמנה משטרה הוצאו הילדים הפורעים מהאולם, והסרט החל באיחור של שעה. 
זו לא הפעם הראשונה השנה שבני נוער מגיעים לסרט קולנוע כדי לעשות רעש ולהפריע לצפייה. מהומות רבות נרשמו השנה בבתי הקולנוע בהקרנת הסרט "המיניונים 2: עלייתו של גרו", עד שבתי הקולנוע הודיעו על ביטול ההקרנות - עד שהצופים יירגעו. צופים דיווחו על זריקת מזון, שתייה, צעקות בזמן הקרנת הסרט והמון לכלוך שנשאר באולמות. מקניון איילון, ראשון לציון, מודיעין ונתניה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הילדים של היום זה מיץ של זבל , איפו משרד החינוך (ל"ת)
    רון 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חינוך מתחיל מהבית. איפה ההורים שלהם? (ל"ת)
    רוז 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור