ויראלי

המלך צ'ארלס התוודה: "אני חושב שאולי אני גיי"

כעת שצ'ארלס עלה לכס המלוכה, ספר חדש בשם "מלך" שיתמקד לגמרי בו עתיד לחשוף לא מעט פרטים אינטימיים מעברו של המלך ואחד מהם נחשף כבר עכשיו ומגלה לנו שצ'ארלס טען פעם בפני גרושתו שהוא גיי
מערכת ice |  1
המלך צארלס (צילום אינסטגרם)
כעת שהמלך צ'ארלס תפס את מקומו על כס המלוכה הבריטי ישנה אינפלציה בספרים חדשים העוסקים בבית המלוכה, כאשר אור הזרקורים כמובן נמצא בעיקר על המלך החדש. הספר החדש שעתיד להגיע בקרוב למדפי חנויות הספרים חושף מספר פרטים חדשים על המלך ומערכת היחסים המתוקשרת והרעילה שלו עם אשתו לשעבר הנסיכה דיאנה המנוחה.
הסופר כריסטופר אנדרסן כותב בספרו החדש "מלך" כי קיבל מידע אקסקלוסיבי ממשרת של צ'ארלס בזמן נישואיו לדיאנה וחשף כבר עכשיו כי לאחר לידת שני בניהם דיאנה רצתה לקיים עם צ'ארלס יחסי מין באופן תכוף, אלא זה האחרון לא היה מעוניין בכך כלל. לכן, המצב הגיע לכדיי כך שפעם אחת הוא אמר לה: "אני לא יודע, יקירתי, אני חושב שאולי אני גיי" וזאת על מנת להפחית את מאמציה.
לצד מידע זה, המשרת חשף דיאנה וצ'ארלס היו מנהלים וויכוחים שהטרידו למדיי את כלל הצוות היות והיו אלו מריבות אלימות. לא פעם דיאנה הייתה רודפת אחרי צ'ארלס וצורחת עליו: "אתה פאקינג חיה! אתה לעולם לא תהיה מלך" והייתה מוסיפה כי תדאג שבנה וויליאם יירש את המלכה ולא הוא. 
כזכור, לזוג המלכותי היו נישואים אומללים למדיי לאחר שהתחתנו עקב לחץ  רב מצד אביו של צ'ארלס פיליפ. לאחר הנישואים דיאנה תפסה את אור הזרקורים של צ'ארלס, דבר שלא עזר לו לחבב אותה יותר מדיי והוא מצדו גם ניהל רומן עם קמילה פרקר בולס - כעת המלכה. בשנת 1996 השניים התגרשו סופית וכשנה לאחר מכן דיאנה נהרגה בתאונת דרכים בצרפת. 
בחודש נובמבר עתידה לצאת העונה החמישית של הסדרה "הכתר" של נטפליקס אשר תתמקד בעיקר על שנות נישואיהם של הזוג המלכותי וגירושיהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיי
    Eli 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו בטוחים שאתה גיי
    סגור