ויראלי

קים קרדשיאן מסתבכת: אלו התחפושות שבחרה לילדיה הקטנים

בצל הבלאגן סביב קניה ווסט, קים קרדשיאן משדרת עסקים כרגיל ושיתפה השבוע כיצד חיפשה את ילידה לכבוד חגיגות ההאלווין, אלא שאת העוקבים שלה זה ממש לא שעשע והכוכבת ספגה לא מעט אש
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
בשבוע האחרון חגיגות ליל כל הקדושים עולות שלב בארה"ב ומיטב כוכבי הביצה ההוליוודית חושפים ומשתפים את התחפושות המוזרות והמושקעות ביותר שלהם, כמידי שנה. הפעם, קים קרדשיאן שידועה גם היא בשל ההשקעה הרבה שלה בתחפושות, העלתה את התחפושות של ילדיה ולעוקבים היה מילה או שניים לומר בנושא.
קים העלתה תמונה בה מצולמים ארבעת ילדיה המשותפים עם קניה ווסט כאשר כל ילד מחופש לזמר אייקוני אחר. הבת הגדולה נורת' התחפשה בתור הזמרת אליה המנוחה, הבן האמצעי סנט התחפש לסנו דוג, שיקגו בת ה-4 לזמרת שאדיי וסאלם התינוק לראפר איזי אי. 

מדובר במקבץ אומנים מהקהילה האפרו-אמריקאית שסביר כי הילדים לא ממש מקשיבים להם או מספיק בוגרים בכלל כדיי להקשיב להם ובהתאם לכך קים מיד ספגה הרבה ביקורות ברשת על כך שלכאורה הכריחה את ילדיה להתלבש כך וכי הם בכלל רצו אולי לשים תחפושות אחרות שמשקפות את העניין שלהם בגיל כה צעיר.
ביקורת אחת אמרה: "הילדים האלה בכלל יודעים מי הם הזמרים האלה? אני בספק שהם בחרו את התחפושות". ביקורות נוספות טענו כי הילדים נראים ממש לא בעניין של הצילומים וכי סיינט בכלל בטח רצה להתחפש בתור ספיידרמן. למרות זאת, יש לציין כי לא מעט תגובות מביעות תמיכה בקים ובבחירה שלה.
למרות שקים כנראה דיי רגילה לקבל תגובות כאלה ואחרות, כאמור מי שבעיקר סופג את האש בימים האחרונים הוא בעלה לשעבר קניה ווסט שעובר תהליך של "ביטול" בכמעט כל פלטפורמה אפשרית לאור אמירותיו האנטישמיות ברחבי הרשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה