ויראלי

האקסית של אייל גולן חושפת הכל: "לפעמים אני בולעת רוק"

רוסלנה רודינה השיבה לשאלות העוקבים והסבירה: "אין מה להתחרט, האופי שלנו נבנה על ידי הדברים האלה והאנשים שהיו חלק מאיתנו", כשכמובן היא מזכירה בעקיפין את אייל גולן
כפיר אדר |  1
רוסלנה רודינה בקמפיין לנעלי SCOOP (צילום עידו לביא)
בשבועות האחרונים, אייל גולן מנסה לחזק את התדמית שלו ומופיע לא מעט לצד האקסיות שלו, גרושתו דניאל גרינברג ואם בנו יאן, רוסלנה רודינה כל זאת יום אחרי יום, דבר שהצליח לסקרן לא מעט עוקבים ברשתות החברתיות מה פשר האהבה הזו פתאום? 
בסשן של שאלות ותשובות שערכה רוסלנה רודינה ברשת האינסטגרם שכלל את מאות אלפי עוקביה, נשאלה הדוגמנית: "האם היית מחזירה את הגלגל לאחור, היית בוחרת בני זוג אחרים? מה הייתה משנה?" 
רודינה הבינה את המסר והגיבה: "לא. כל אדם שנכנס לחיי היה לו תפקיד.. בללמד אותי, לחוות, לכאוב, לצחוק, לבכות, לחלום, להגשים, לשבור לי את הלב, להרכיב מחדש, להפוך אותי לאמא וכו'. ככה שאין מה להתחרט, האופי שלנו נבנה על ידי הדברים האלה והאנשים שהיו חלק מאיתנו", כשכמובן היא מזכירה בעקיפין את אייל גולן.

כשנשאלה: "את יוצאת לגינה, סופר או סתם דברים פשוטים עם הבן שלך? או שיש חשש ממצלמות. האם אנשים חופרים לסלפי?", רוסלנה השיבה וחשפה: "בוודאי! גינה, סופר, בית ספר, קניון, גן חיות וכו'. אני משתדלת להיות הכי רגילה ובתכלס אני הכי רגילה מבחינתי".
עוד הסבירה: "אני הולכת עם יאן למקומות שלפעמים לא בא לי להגיע אליהם בגלל שאני לא אנונימית אבל אין ברירה. אני אמא לפני הכל. ואת הזכרונות והחוויות אני רוצה שיאן יחווה איתי ולא עם אנשים אחרים. אז אני בולעת רוק ומתמקדת במטרה, והמטרה לשמח את יאן גם לפעמים כשלי לא כל כך בא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סתם
    שמרית לא מס-פיק 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מעניינת בעליל
    סגור