ויראלי

קנה חולצה ב-1,400 שקל והותקף: "זה העונש שלך", "פראייר"

לקוח שרק רצה לשתף את תלונתו על איכות החולצה החדשה שקנה, מצא את עצמו במתקפת שיימינג של עשרות מגיבים. "מי קונה חולצה במחיר הזה?"
מערכת ice |  1
בגדים (צילום pixabay)
בקבוצת הפייסבוק "איך זה נראה באמת?" צרכנים שונים שולחים מוצרים שהם קנו ולא היו מרוצים מהם, וממליצים/מתייעצים/משתפים מה עושים במצב כזה מול היצרן.
אלא שאנשי הקבוצה הסתכלו בשבוע שעבר בעין צרה על אדם שהזמין חולצה של דולצ'ה וגבאנה ב-1,400 שקל ולא היה מרוצה מהמראה שלה, ושיתף בקבוצה. "חולצה ב-1400 שקל ב-factory 54, איך היא נראית באתר ואיך היא נראית ובאמת (לא עברה כביסה)!" כתב הלקוח.
לא עבר הרבה זמן עד שהותקף ע"י הגולשים שרגילים לראות תלונות על מנות במקדונלד'ס או רהיטים בהום סנטר. "על השמלת חתונה שלי לא שילמתי 1400 ש''ח" הגיבה אחת בציניות, ואחר הוסיף, "1400 שקל אני קונה מחסן של סלקשיין."
עוד תגובות עוקצניות כתבו, "שמת 1400 שקל לחולצה ולא תשים 50 שקל דלק כדי לנסוע לחנות ולראות אותה בעצמך?" ,וכן, "לא נורא תנסה אחרת ב2000 אמור להיות יותר טוב", וכמובן: "כל אדם שקונה חולצה ב1400 שקל רק בשביל המותג והפוזה יכול להאשים את עצמו בלבד."

בין התגובות הרבות שתקפו אותו או ניסו לחנך אותו, היו כמה שנחלצו להגנתו. "כמה עיניים על המחיר. שיקנה כמה ומה שבא לו", הגנה עליו מגיבה אחת. מגיבה אחרת ענתה בפירוט למתלוננים: "מה העיניים של כולם על המחיר??? הבן אדם יכול להרשות לעצמו, שיבושם לו. וכשאתה קונה במחיר גבוה, אתה מצפה לתמורה בהתאם. הייתי כועסת אם הייתי מקבלת חולצה כזו גם אם שילמתי עליה רק 100 ש"ח, כי זה זוועה להביא ככה מוצר ללקוח בלי קשר בכלל לכמה הוא שילם."
אחרת הסבירה בפירוט לכמה מגיבים שהתלוננו על יוקר המחיה: "אין בין יוקר המחייה לבין חולצה של דולצ׳ה וגבאנה - מותג על - דבר וחצי דבר. יוקר המחייה מתבטא בעלות גבוהה של מוצרי צריכה בסיסיים ואילו חולצה של מותג על אינה מוצר צריכה בסיסי. גם המחיר הוא מחיר סטנדרטי לחולצת פולו של המותג. מוזמנים לבדוק באינטרנט."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנראה זה שעוזר להעלות את יוקר המיחייה. (ל"ת)
    צחקני 10/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור