ויראלי

מדונה בעוד התבטאות מכעיסה: את מי עצבנה הפעם?

מדונה ידועה בשל הפוסטים המיניים וההתבטאויות הקיצוניות שלה וכעת בפוסט חדש שחוגג 30 שנים לאלבום "ארוטיקה" היא שוב הצליחה להכעיס את חבריה לתעשייה. זו הראפרית שהכעיסה
מערכת ice | 
מדונה (צילום מתוך האינסטגרם)
אין זה סוד שבעוד שמדונה, מלכת הפופ (לשעבר?) היא דמות אייקונית וחשובה ביותר עבור היסטוריית המוזיקה בעולם המערבי, היא באותה המידה מעוררת לא מעט כעסים ותסכול בקרב עוקביה ויורשיה המוזיקליים. ההוכחה הטרייה ביותר לכך זו ההתבטאות האחרונה שלה בנוגע למורשת שהיא הותירה אחריה לנשים הצעירות בתעשייה וזו הכעיסה לא מעט דווקא את קארדי בי.
השבוע מדונה ציינה 30 שנה לצאת האלבום שלה "ארוטיקה" וכזכור למעריציה היא הוציאה במקביל את ספר עם צילומי עירום בשם S.E.X. מדונה כתבה בעמודי הרשתות החברתיות שלה כי היא זו שנשאה על גבה את הפתיחות המינית והקבלה בתקופה כה שמרנית שמאפשרות כיום לנשים בתעשייה כמו קים קרדשיאן, מיילי סיירוס וקארדי בי לעשות את מה שהן עושות. על כך חתמה וכתבה: "אין בעד מה ביצ'ס" והוסיפה אימוג'י של ליצן.
מי שלא אהבה כל כך את בחירת המילים של מדונה, היא הראפרית קארדי בי, שמדונה נקבה בשמה, וכתבה בטוויטר כי ישנה דרך טובה יותר לבטא את רגשותיה וכי המסר של מדונה, למרות שמטרתו להביע לוחמה נשית, בפועל מעביר מסר סותר.
לאחר פרסום דעתה רבים החלו "לקדם" מריבה בין השניים אבל נדמה כי הזמרות היו הרבה יותר מהירות וחכמות ועל פי ציוץ חדש של קארדי בי מסתבר כי היא שוחחה עם מדונה וסיכמה: "דיברתי עם מדונה... זה היה יפה". 
זו לא ה(כמעט) שערורייה היחידה שקארדי בי הייתה מעורבת בה ולאחרונה זכתה במשפט לאחר 5 שנים של דיונים, נגד אדם שטען כי היא עשתה שימוש בדוגמת קעקועיו עבור קידום עצמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה