ויראלי

קייטי פרי מלחיצה את הקהל: האם מדובר בפדיחה מבוימת?

בהופעה אמש בלאס וגאס מעריציה של קייטי פרי שמו לב כיצד היא מתקשה לפקוח עין אחת למשך שניות ארוכות וכעת הקונספירציות על הזמרת חוגגות
מערכת ice | 
קייטי פרי (צילום טיקטוק)
אמש הזמרת קייטי פרי הופיעה בלאס וגאס בחלק מהופעת הבית שלה בעיר, אך במהלך ההופעה מעריצים שישבו במיקום הנכון שמו לב לרגע בו קייטי פרי נתקעת, תרתי משמע, ולא מצליחה לפקוח את אחת מעיניה. המחזה, שתועד כמובן בטיקטוק והפך ויראלי, הלחיץ מעט את המעריצים ובהיעדר תגובה מצד פרי בנושא - הקונספירציות חוגגות.
@katyperrytv KATYYYYY!#PLAY🍄 ♬ sonido original - Katy Perry TV

תחילה מעריצים רבים הגיבו וצחקו על פרי בטענה שמדובר ב"תקלה טכנית" אך מהר מאד הגיעו נוספים להגנתה וטענו כי כנראה מדובר בבעיה בריסים המלאכותיים שלה וכי הדבק שלהם נדבק לחלק התחתון של העין - בעיה נפוצה כשזה מגיע לאיפור. 
אחרים טענו כי בעונה האחרונה של 'אמריקן איידול' פרי חשפה כי היא סובלת מעין עצלה - תופעה שעמה היא נאבקת אך לא מתביישת בה. כאמור, פרי טרם הגיבה למקרה ולכן אין לדעת אם אכן היה מדובר בבעיה רפואית. 
לבסוף, ההנחה של מרבית הצופים בסרטון היא כי מדובר במעשה מבוים היות וכלל ההופעה מתבססת על קונספט של בובות וצעצועים ולכן פרי לקחה על עצמה תפקיד של בובה.
למרות שפרי, אשר חולקת ילדה בת שנתיים עם ארוסה השחקן אורלנדו בלום, טרם הגיבה על המקרה היא כן שיתפה את הפוסט של ג'סיקה סיינפלד הקורא להתאחדות לצדה של הקהילה היהודית בצל האמירות האנטישמיות של קניה ווסט בשבועות האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה