ויראלי

פרסמה סרטון טיקטוק ביזארי - ואז נעלמה באורח מסתורי

הנערה האוסטרלית תיאה רייט-פינגר העלתה החודש סרטון טיקטוק בו אמרה שהיא רוצה לחזור הביתה. ימים לאחר מכן היא נעלמה ללא עקבות ומאמצי המשטרה וקרוביה למצוא עולים בתוהו 
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay)
מקרה היעלמות חריג ומוזר ביותר מדווח בימים האחרונים באוסטרליה. נערה בת 19 בשם תיאה רייט-פינגר נעלמה ב-16 לאוקטובר לאחר שחברתה הקפיצה אותה לרכבה בעיר ריצ'מונד. מה שמפתיע ומדאיג ביותר בהיעלמות הזו היא העובדה שזמן קצר לפני כן תיאה פרסמה טיקטוק בו כתבה: "אני לא מרגישה טוב, אני רוצה ללכת הביתה".
@wright260000

Safe place

♬ folg mir doch - alessia

טרם היעלמותה תיאה עבדה בחווה בקר ובאופן מקובל אלו נפרשות על פני שטח נרחב ביותר ועל כן זו אחת הבעיות שבהן נתקלים עכשיו כוחות החיפוש והמשטרה. על פי הדיווחים, הנייד של תיאה הודלק פעם אחת מאז שנעלמה ולכן הכוחות פצחו בחיפושים נרחבים באותו אזור, ללא הצלחה. 
בעת זו באים גשמים רבים לאזור שעלולים לטשטש ראיות, אך עדיין קרוביה והמשטרה ממשיכים בחיפושים, עם היקפים שרק הולכים וגוברים. יתרה מכך אין ראיות נוספות המסייעות לפענח את המקרה ואין חשודים.  
בעוד שמקרה היעלמות זה עדיין נמצא תחת חקירה, מקרה היעלמות מוכר אחר נמצא בתהליכים יותר מתקדמים ולאחרונה נחשף כי נעצר חשוד במסגרת היעלמותה של מדלן מק'קאן שלו עבירות מין קודמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה