ויראלי

המכתבים האחרונים של ג'ון לנון למכירה במחיר פסיכי

בימים האחרונים נמכר פריט היסטורי שהיה שייך לזמר המנוח ג'ון לנון במחיר מרקיע שחקים ובלתי צפוי. זה המחיר שהיה מוכן לשלם רוכש אנונימי עבור המכתב האחרון, עליו לנון חתם שעות ספורות לפני מותו
מערכת ice | 
ג'ון לנון (צילום פייסבוק)
לפני כשבועיים עלה למכירה פומבית מכתבו הרשמי האחרון של ג'ון לנון, אשר נכתב שעות ספורות לפני שנרצח מחוץ לביתו בניו יורק. למרות שרבים האמינו כי המכתב ההיסטורי יימכר בטווח של 30-50 אלף דולר, היום הוא נמכר לרוכש אנונימי במחיר של 63,750 דולר. 
המכתב של לנון נכתב במכונת כתיבה ב-8 לדצמבר 1980 ובו הוא מפרט את שמם של שלושה מוטבים בהם בחר עבור פגישה מיוחד של חברת 'אפל קורפ' שהקימו חברי הביטלס, אשר הייתה עתידה להתרחש כ-9 ימים לאחר מותו. כידוע, שעות ספורות לאחר שהדפיס וחתם על המכתב הרשמי שהיה מיועד לרואה החשבון שלו בארי ניקולס, מארק דייוויד צ'אפמן ירה בלנון למוות בניו יורק, מחוץ לדירה שהייתה שייכת לו וליוקו אונו. 
המכתב כאמור הוצע למכירה במסגרת מכירה פומבית באונליין אך זמן קצר לפני שזו נסגרה היו רבים שניסו להרבות במחיר על מנת לזכות במסמך. 
בתחילת חודש שעבר רוצחו של לנון סורב שוב לשחרור מוקדם על תנאי, היות והוא נידון למאסר של 20 שנה ועד מאסר עולם. זו הייתה הפעם ה-12 שצ'פמן עמד בפני וועדת השחרורים וסורב. הפעם הבאה תהיה בשנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה