ויראלי

התמונה החדשה מהחלל שמבלבלת גם את המומחים בנאס"א

טלסקופ ווב החדש של נאס"א ממשיך להביא אלינו תיעוד חדש ומרתק מרחבי הגלקסיה, והפעם מדובר בתמונה שתפסה מאורע חריג למדי, שמדענים כללו לא חשבו שהוא אפשרי
מערכת ice | 
התופעה בחלל (צילום יוטיוב)
לאחרונה נאס"א חשפו תצלומים ייחודיים ביותר של כוכב צדק באמצעות הטלסקופ החדיש שלה 'ג'יימס ווב'. חודשים ספורים לאחר מכן, נאס"א משחררת תצלומים חדשים אך מעט מתמיהים של מערכת כוכבים רחוקה מאתנו שגורמת ללא מעט בלבול. 
התמונה הזו, שנראית ראשית כמו "טביעת אצבע קוסמית", עוררה באופן לא מפתיע כלל את סקרנותם חשדם של חובבי חלל באינטרנט, שהחלו להעלות לא מעט תיאוריות וספקולציות הקשורות, איך לא, לחייזרים וכדומה. יחד עם זאת, מסתבר שההסבר הוא הרבה יותר פשוט.
בפועל מדובר בדפוס מסוים של טבעות מסנוורות אשר פולטות תמרת אבק שמתפרשת למרחק נרחב ביותר ובכך מאפשרות לנו לראות את התמונה המדהימה הזו. לכוכבים שמייצרים את התמרה הזו יש כבר שם זמן לא קצר וקוראים להם כוכבי וולף ראייה. כמו כן, מדובר בעצם בשדה קרינה שהוא מעין הוריקן כוכבי, בעוד ששאר הכוכבים מייצרים רוחות כוכביות מסביבם. 
יתרה מכך, מסתבר שהכוכבים הללו נמצאים במסלול עם כוכב נוסף, אשר גם לו רוח מיוחדת שהוא מייצר ועל כן התמונה שצולמה מתעדת את רגע המפגש של נקודות האור הללו שכל כוכב מפיק. יחד עם זאת, המומחים אומרים שהפקת האבק על ידי אחד הכוכבים לא התרחש בדיוק כפי שהוא אמור להתרחש מה שמייחד עוד יותר את התמונה, היות ומדובר באירוע חריג ביותר. 
כאמור, מדובר בתיעוד אחד מיני רבים חדשים שטלסקופ ווב מביא אלינו ועל כן מדענים ומומחים ממתינים בקוצר רוח לראות אילו עוד תמונות מיוחדות וגילויים חסרי תקדים יגיעו לכדור הארץ בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה